Alla inlägg under februari 2013

Av evilstone - 19 februari 2013 13:43

Ja jävlar i gatan vad det spritter i mig! Känns som det bubblar ut blommor ur min själ med svängig party musik! What a feeling :D

Har försökt blogga måånga gånger men glömt mitt lösen. Haha har nog bytat 3 ggr på en vecka! Hur fan kan man va så glömsk? Å jag är bara 25 :p

Bloggar från mobilen nu, high tech va? ;) solen tittar fram lite då och då :) nu när jag skrivit upp mitt lösenord så kan jag ju uppdatera er lite mer med ointressant fakta inatt när jag kommer hem! Tjing!

Av evilstone - 8 februari 2013 23:53

Nu är det fan helg :D Har jobbat maaaaassor! Först 2 timmar på morgonen i fredags, sen gick jag på natten samma dag, och natt hela helgen så måndags morse hade jag fått till 35 timmar ;) Dax att vända rätt dygnet för en mellantur på tisdagen, sen blev det natt onsdag och torsdag med! Så imorse hade jag skrapat ihop 63,5 timme :D GOTTE! Ingen är gladare än jag, nu kan jag nästan laga bilen med gott mod när lönen kommer i mars! Lagom tajt när sista besiktning är den siste :P Så har inte så värst möd att blogga om då jag har jobbat, sovit, den senaste veckan :)


Jo jag lämnade mörka sidan i onsdags när jag drog till jobbet. Sen igår morse åkte jag ner till farmor och la mig så jag kunde få SOVA. Går inte så bra här hemma att sova på dagarna.. Så jag har blivit lagom bortskämd hos min fina farmor <3 O imorse köpte jag med mig nybakade frallor till frulle :D hihi, fastän jag sa till farmor att det va frulle halv9 låg hon o snarkade sött när jag kom :) Men  jag fick allt liv i henne haha xD Skulle kört o handlat till henne innan jag la mig nån timme, men se det fick jag inte, jag skulle vila! Okey.. inte ett dugg trött! Men men, slocknade efter mycket om och men, sen vaknade jag av att lillebror ringde. Tur var väl det då jag stängt larmen, IGEN. haha, sällan. Så han köpte med sig semlor och kom och fikade med pappsen med :)

Sen lyckades jag övertala syrran att komma å leka med mig. Så tänkte jag, att nu har jag ju träffat halva syskonskaran. Sen kom min andra bror innan när vi käkade :D så bara minstingen jag inte fått träffa idag!


nåja. hade MASSOR brev när jag kom hem, hallå, vart borta knappt 2 dygn! bland annat var det från pensionsgrejset. jag kan tidigast plocka ut min pension juni 2052! HAHA, skjut mig xD o jag är nu med i facket (eller ja, det var slut på gratis månaderna och börja betala nästa månad) och skickade sista lappen, hör och häpna till A-KASSAN idag! jag har allt lärt mig av mina misstag, aldrig utan inkomst igen alltså, fy.



jo, så så ser livet ut här för tillfället :) har btw fått nån tvångstanke på att äta rökt lax! haha, redit grovbröd med lite majjo, lax o lite skagenröra o sallad! FY FAN VADGOTT och nyttigt :D och oj vad magen gillade det! :D

JA, förresten! Nu när jag jobbat 5 nätter har jag vart UTAN KAFFE! Tänk er :) haha, men jag överlevde! hade dock en liten redbull med mig varje natt, nåt koffein måste man ha. Och jag har endast mumsat på vindruvor och liiite choklad :) *duktig* och stolt haha! bara så ni vet alltså.


nä nu är strömmen slut här, palla hämta laddarn? NÄE :) Tjarrrå

Ovido - Quiz & Flashcards