Alla inlägg under maj 2013

Av evilstone - 28 maj 2013 00:20

Jag borde sova! Ska jobba 07-22 imorgon.. aah å ju meeer klockan blir ju mer stressad blir man! Aah!!!

Nåja har fått gosa massa bäbis ikväll :D lilla lilla pyret <3 ja vill määä ha bäbis! Iaf när dom är så tysta å snälla ;)

Sen jobbar ja ett kort pass på onsdag, köra pappa till operation på torsdag å sen måste ja packa för på lördag drar ja minskäääl på SEMESTER fuck yeah! :D en heeel vecka! Tjohooo det är jag SÅ värd :)

Av evilstone - 24 maj 2013 22:59

Idag behagade solen att titta fram. Å de tog ja bannemig vara på! Mina fötter är AS bruna. Men inte benen, dom är bara liite bruna WHY?! Ansiktet å bröstkorgen är bara FUCK YEAH :D meeen halsen är fan helt VIT haha SNYGGT JOBBAT xD tror ja ska köpa mig en solstol på måndag istället för att sitta i gungstolen haha..

Sen blev de en liten sneak peak å choklad 2 coola kjolar å en cool kofta :D men seriööst JAG I KJOL?! Haha får väl se ;)

Av evilstone - 24 maj 2013 00:11

What a day! Har inte gjort många knop. Blev väckt vid middag idag :) haha inte ens hundarna ville upp. Enzo lägger sig på mig när han hör att ja vaknat å enda chansen att få bort en massiv 50kg jättebäbis är kodordet.. whait for it... ska vi ha KAFFE? haha sant :) han är uppväxt med kaffe med mjölk å maaad haha! Mammas plutt <3

enda vettiga idag är lite samtal, rensat rabatten o tvättat!

I've got the power! Haha såå jävla gött å va tillbaka! Fråga mig icke hur ja gör, men de funkar, ja har de bra å mitt ego är på topp ;) wooop wooop!

Av evilstone - 22 maj 2013 23:52

Hallå, tjenixen, tjena!


Sitter å dicker kaffe.. Har fett ont i min nacke.. vet inte varför, går ner i nacken å ryggen :/ Inte okej! Heller inte riktigt okej att de regnar ute å hundarna måste ut på natta prommis! Var tog sommaren vägen? 


Fick 2 paket på posten igår :D ett med hårproduker å det sista av dom 6 paketen ja pratat om innan ifall ja skulle köpa eller inte.. Såklart köpte jag haha xD 



Åh, ja har lyckats med en sak iaf! haha sätta grillor i huvet på folk :D looove it :P


å imorgon väntar ja mig ett VIP besök! annars jääävlar...  blir ja på sniskan! haha


Vet inte hur ja ska formulera mig så ni får nöja er med ett " det går bra nu" ;)



Av evilstone - 20 maj 2013 00:25

Tjena! Vet ni? Jag gick ner i spagat igår! AAAOOOIIIEE!!! Fuck.. tvättade bilen i foppatofflor.. men pallade inte simma runt i dom så jag var barfota till slut. Sen blev ja mögi långt upp till knäna..

Jaha! Så ja gick upp å skulle tvätta mig.. haha! Jovisst.. tjoff sa se så va de gjort.. å de knaka inte liiite i ljumsken! Å ida känner ja mig som typ 90. Gör tillomä ont när ja kör bil å ska flytta benet från gas till broms.. puuh. Å röven ska vi inte snacka om! Haha hur fan är det ens möjligt att va så klantig?

Jaja går väl över till imorgon ;) btw så HOPPAS ja att mitt sista paket kommer imorgon. Så fett jävla störigt när manbeställer nåt å inte får allt. Skulle få 6 paket. Alla utom det jag typ måste ha kom i torsdags å fredags.. SUCK så kommer det imorgon är min eftermiddag o kväll räddad imorgon å säkert ett par dar framöver! ;)

ehm ja å ja ble minskäl brun igår! GOTT mer sooool tack! Jag är nöjd först när pepparkakorna rodnar xD

Nähä hänga litta tvätt å sen fundera på sängen! Märkligt.. så trött ja va imorse så borde ja va ännu tröttare nu! Icke!

Godnatt dåååh!

Av evilstone - 18 maj 2013 13:23

Blev väl SÅDÄR nöjd när någon väckte mig halv 10.. aaah jaja. Va ju bara att gilla läget! Tog ut vovvarna på gräset å körde slut på dom. Busenkelt i denna värmen haha ;) sen fick dom jagat litta polack med. Mest enzo eftersom han är lös xD haha may gaadd!

Nu sitter ja bara å NJUTER av att värmen äntligen är här! Fan va ja längtat! Se om man kan bygga upp brännan igen som försvunnit som en avlöning :p tvättat pålle har jag med gjort minsann så litta flitig har jag väl vart :) tjaaaarååh

btw sexig bonnabränna va ;)

Av evilstone - 17 maj 2013 22:43

Jösses vad jag är glöttig nu! Haha övertrött deluxe efter nattajobbet :p sov 3 timmar när ja kom hem imorse så ja kommer i säng i nåtsånät tid ikväll :)

Men iaf denna dagen har vart totalt crazy :D jag är totaly awesome å fett busig haha! Jag
Gillar tillexempel att hålla saker hemligt för nyfikna folk å sätta grillor i huvudet. Jag får alltid som jag vill å har nog lyckats med det omöjliga! HAHA. *KNOCKEN*

sitter ute nu å njuter av en LJUMMEN SOMMARKVÄLL! 20 grader ute :) å pappa tyckte ja va wierd o skaka på huvet när ja gjorde partydansen å sa att ja packar väskan å drar på semme snart! Tjohooo :D

Aah ja vill skriva men vet icke hur ja ska formulera det? Hmm! Håll dig i skinnet pernilla! Ja å hur faaan gör man det när man är som jag? Jaag gööör ju bara.. tänker sen xD ibland undrar ja om ja är blond egentligen.. ääh kul har ja! Konsekvenserna kommer väl ;) "ångra aldrig nåt som fått dig att le".. i år SKA det inte bli något 3 gången gillt iaf! Skulle funnits en app till telefonen som håller en ifrån dumheter eller saker som är på väg att spåra ur?! Eller hur? Så känner den liksom av det å larmar direkt. Smart va?

Ungefär som farmor som trodde att mobilen startade bara man satte i laddaren haha som jag skrattade xD

nåja tror ja har flummat klart nu.. har iaf skonat er från mer än hälften! Fattar ni då galet skalan? Fick 2 litauer efter mig innan idag med.. HAHA omg.. suuug på den!

Nae, slut tramsat ;) ska duscha å skratta mig i säng. Mr kaos kommer o väcker mig imorgon :) hmm någon som ätit möööd smör ååå naae..? Legg auv..

haaaj!

Av evilstone - 14 maj 2013 21:53

Var ska jag börja, var ska jag börja?


Har fått konstig huvudvärk, haft det nu dom senaste dagarna typ migrän+spänningshuvudvärk. Fetnice.. Eller inte. Så har tagit powernaps minst en gång om dagen. Inte okej! Idag sov jag lite extra länge, så jag kan va uppe extra länge. Går på 2 nattpass imorgon kväll. Sen ska vi på möte på torsdag morgon med. Uuh, men det ska nock gå det med :)


Var nere innan ikväll och handlade litta snask att mumsa på på nätterna. Ville haft jordgubbar men dom va slut :/ så blev vindruvor, plommontomater och kinapuffar, haha liiite onyttigt får man ha ;) har ju lyckats komma i ETT par av 3 av mina nya brallor som dessutom blivit förstora, så det är jag allt värd :D


Funderar också fram och tillbaka på om jag ska köpa mig en investering eller om jag ska ge fan i det? Mycket pengar.. Isf går skattepengarna till det och inte till en tur till ullared :P Hmm hmm HMM! Grejen är ju att den kommer ju betala sig själv, flera gånger om. MEN, kommer jag orka? Kommer jag tröttna efter ett tag? MEN, jag kan också tjäna pengar på det ;) Såååå, WHAT TO DOOOO :P Det kan också bli både en tur till ullared OCH den här.. MEN, så e man ju litta snål med xD Och fastän det är askul att shoppa känns det lite onödigt eftersom jag tänkt tappa typ 15 kg/2-3 klädstorlekar till. Äsch, vi får SE vad som händer, jag kanske skiter i båda å gör nåt heeelt annat :)



Ovido - Quiz & Flashcards