Alla inlägg under juli 2013

Av evilstone - 31 juli 2013 19:32

Hatar att känna mig begränsad. Det är så inte min stil. Såatte dax att göra nåt åt det. Synd bara ni inte får ta del av det. Elleeeer, nej :)
evilstone tar härmed semester på obestämd tid ;)

lev med det.

Av evilstone - 31 juli 2013 01:22

Så var denna dagen över bara sådär. Nåja, fått ut massor bra av den iaf!

Sitter å funderar.. massa snurrar i mitt huvud. Borde snurra upp i sängen egentligen. Snart nog så. Ska bara fundera ut nåt att skämma bort mig själv med imorgon, jag behöver det..


Av evilstone - 29 juli 2013 18:33

Har börjat å tyda mina drömmar. Har vart galen för mindre emellanåt. Men det stämmer faktiskt ganska bra. Hjälper en mycket att förstå å till att kanske ta tag i saker. Men nu på sistone har dom bara vart bra å positiva å har visst massor bra att se fram emot :)

Just nu däremot vill jag helst bli överkörd eller medvetslös. Har hyffsat ont.. trodde dom nya pillerna borde hjälpt vid det här laget, men icke! Bara att bita ihop :) nån gång tar det :)


snart ge mig iväg å jobba sista nattpasset innan en ledig dag väntar på mig runt hörnet! Den är fullproppad! Ska försöka fixa ny mobil, shoppa om jag hinner å sen är det kaffe turné på schemat :p

Av evilstone - 22 juli 2013 17:45

Hade världens knasigaste dröm inatt! Shit allså :) fastän den va helt galen, knasig, obegriplig så gillade jag den som fasen haha :)

Jag håller på att bli galen. Bra-galen då allså! Det kommer hända mycket bra saker snart känner jag. Jag behöver lite förändringar ;) Det jobbigaste är bara att väääänta. Det är SÅ inte min grej :p jag vill det ska va nuuuu haha. *otåligastivärlden*

Happymadderfacker!

Av evilstone - 13 juli 2013 11:34

Jag gjorde det, nästan! Fy fan vad busig jag är då! Maygadd haha :)

Av evilstone - 12 juli 2013 20:50

Ibland händer det saker som är emot ens principer. Bra saker. Plötsligt händer det.

"Ångra aldrig något som får dig att le"

Av evilstone - 4 juli 2013 09:37

Såå nervös! Å lite pirrig haha :) Men det kommer gå bra.. ANDAS! Snart piffa till mig sådär lite extra så känns det nog bättre!

Hörs sen om jag inte får för mig att stanna där.. man vet aldrig med mig ;)

7!

Av evilstone - 3 juli 2013 09:08

Haha jag vet INTE vad jag pysslar med :) har måttligt ont i mina tummar.. haha! Köpte iaf med mig nybakat frallebrö hem till frulle nu efter jobb :) FETMUMS!

Ska packa litta.. sen kommer "nycklen" å sen ska vi till mamma å seeen SMÄLLER det å imorgon HÄNDER det :D fett pirrig å nervös haha. Inte likt mig!

Ska givetvis hinna med en powernap efter frullen också så jag kommer i form :)

SUG på den :) kärlek och respekt till alla, punkt och slut <3

Ovido - Quiz & Flashcards