Alla inlägg under juni 2014

Av evilstone - 23 juni 2014 23:11

Tjohoo! Alltså, jag hade ställt klockan idag. För att jag skulle iväg. Ville gå upp i tid, piffa till mig lite extra och ja sånt tråktjejigt. Men vet ni? Jag vaknar vid 3 inatt, och på fullaste allvar tror det är nåt jävla krig eller skit som pågår härute! Jag har aldrig hört nåt liknande alltså!

Fy fan. Utan att överdriva så skakade det i huset och rutorna skallrade som det small, mest hela tiden. O sen lät det som piskor, vilket nog vart blixten, å det regnade så man trodde det var en tromb. Ofattbart, på riktigt. Jag var på allvar så rädd att jag först drog täcket över huvudet och intalade mej själv att det var en dröm.

BAM, det var det inte, vågade inte lämna sängen! haha, töntigt, jag vet ;) så tänkte jag, jaja, jag kan ju prata med Enzo, kanske lura upp han i sängen. HAHA, vem snarkade som en jävla gris utan å reagera varje gång det small?

Jo, Enzo. Not fair.

Ytterligare en gång blev jag påmind att jag vill köpa en minivovve. :) 

Vill ha en sån pytte egentligen, men praktiskt måste det va en bastant kille, så en fralla, mops eller så ska jag ha. Nån gång. Snart. Helst nu. <3 


Iallafall, för att komma till saken, så var jag allt annat än utvilad när klockan ringde. Eftersom ovädret höll på till lite över 5 imorse.. Så blev bara massa snooze som ändå inte gör nån nytta. Man är ju för fan lia trött ändå! Att man aldrig lär sig.


Nåja, jag har haft en kanondag med 2 av mina gamla jobbarkompisar! Ätit lunch i stan, shoppat litta och fikat. Sen överraskade vi min mamma på hemvägen :) 


Idag blev det dock ingen frappe. Inte än iaf ;) dom stänger ju inte förrän om 30 minuter haha xD HUR kan man bli så beroende? Hade jag fått välja mellan kaffe å frappe.. Ja, det hade ju blivit frappe, så illa är det :) 


Just nu är jag fruktansvärt godissugen! Skulle varit inom hemmakväll när vi ändå va i stan, jag har för fan aldrig vart där! Men som vanligt sprang tiden och vi hann inte. Får bli godisflyget imorgon tror jag bestämt!



Av evilstone - 18 juni 2014 21:23

Oh maj gaaaadd va fint det är med alla blommor och växter jag pysslat med! Har satt sallad, lila, gula, vita o orangea morötter, svarta och röda rädisor. Och sen har jag ju tomater och paprika! Fasen vad jag är driftig ;)
Köpte även mig en busktomat igår, för en SÅN hade ja ju inte xD iallefall gick damen iväg å kom med en pinne till mig å sa " denna får du med så du kan smiska den, den behöver det" JAG gick sönder inom mej för att inte gapskratta hon i huvet å säga vad jag tänkte! Haha, jag tänkte direkt, var det en man jag köpte? :p eller så ser jag väl bara allmänt elak ut ;) nåja, jag har smiskat skiten ur den där busktomaten kan ni tro. Å bara för ja tyckte de e roligt tog ja alla mina egna tomat å paprika plantor också, såklart ;)

Fick syrran te å färga håret på mej igår. Jävla pissfärger ja haft som bara ramlar av å blir roströdäckelpäckelfult! Så nu har jag så gott som min egen hårfärg, såklart med röd nyans när solen skiner, men det är grannt. SATANS grannt iaf. Å ja e sketa snygg, så vet ni det :)

Idag kände jag bara för å pyssla om mej själv. Så det blev hemma-spa för hela slanten. Saknar dock badkar! Men man kan ju inte få allt ;) nu e jag iaf härligt solbränd, ny hårfärg, len som en barnrumpa och förjävla grann helt enkelt! Puss!

Av evilstone - 16 juni 2014 01:54

Crap vad det var long time ago ja va här! Har hänt massor sen dess :) Skrämmande nog är där någon som följer min tomma blogg slaviskt, så kände det var dags för en liten fling.

Kort och gott tog jag ett tungt beslut för ett tag sen. Jag var för första gången i mitt liv egoistisk. Fast ändå inte. Om man nu kan uttrycka sig så. Det har visat sig vara något utav det bästa jag har gjort, för mig själv!

Jag mår bra. Jag sover oftast hela nätter numer. Jag har börjat inse MITT värde.
Solen steker gött!
Pålles första ägare vill köpa tillbaka han vilket får mig att bli som ett barn.. jag vill ju sälja han. Men seriöst, allt är ju till salu för rätt pengar ;) fast ja vet att även om ja säger till han va ja vill ha å han kanske slår till, så kommer jag gå sönder lite.. asså, kan ni se mig sälja min trotjänare? Min köttmagnet? Säg EN endaste bil till ja kan köra där grabbarna glider upp jämsides å spänner musklerna?! Nä just det.. :( haha xD

Jag ska göra fler tatueringar! Mohahaha. Har en färdig som ja bara ska bestämma vart jag ska ha :D å sen vill ja bygga ut den på benet ner på foten ;) tur min tatuerare är skallig xD

Idag har varit en extra bra dag :D jag sprängde nästan högtalarna i bilen påväg hem inatt å sjöng så högt att det rev i halsen xD man måste få va crazy! Palla va normal haha :) å btw har jag blivit beroende, av mocha frappe! Damn its good :D

Ovido - Quiz & Flashcards