Alla inlägg under januari 2013

Av evilstone - 29 januari 2013 21:01

Ah vad det var Nice och välbehövligt att åka utomlands en snabbis igår! Brun och grann som en pepparkaka :D Håret blev jag skit nöjd med också!

brukar bli katastrof när jag färgar det själv. Slutar med att jag har färgat håret på halsen så det ser ut som man har skägg och färg i hela huvudet och armar, ja ni fattar! och alltid några slingor som blir utan färg. men inte denna gången!

och så när jag kom hem efter mötet var huset städat och fint. och sen blev det Bäbis mys och flott fika resten av eftermiddagen nere i byn :)

en bra dag har jag haft idag! Tjoho :)

Av evilstone - 28 januari 2013 18:44

Just nu hade jag velat spy ut exakt allt som gnagar i mitt huvud.

Men icke. Vissa saker bör man helt enkelt hålla för sig själv. Eller möjligtvis kan man berätta för hunden. Haha :P

Bestämde mig iaf för att göra något för mig själv idag. Fastän jag egentligen bör hålla i varenda krona jag har. Så nu sitter färgen i håret å snart blir det duschen å sen en snabbvisit till thailand på det ;) Måste dock va hemma till 19:30 ikväll :D Eller senast 07:30 imorgon haha!

Av evilstone - 27 januari 2013 21:12

I brist på annat gick jag ut o gick 4 km i detta "härliga" väder. Så eftersom vi gick 3 km på jobb också så har jag vart duktig idag!


Givetvis fick hundarna "lida" för mitt infall! Tro fan inte jag går ut själv här ;) Fast dom fick dela på det, så Enzo fick första 2km o Sixten dom 2 sista. Vi såg 2 rådjur med! Stoora som hus!


Så det så, Hejdå.

Av evilstone - 27 januari 2013 20:05

Jo tjena. Som om denna dagen va bättre! Vem fan har kastat otursglitter på mig! Fattas bara att nån kapat mitt konto nu när ja ska betala räkningar :)

Jaja, ny vecka imorgon. Hoppas oturen ger fan i mig då.

Av evilstone - 26 januari 2013 19:20

Vilken jävla dag alltså. Å jag med mitt "solskenshumör"..

Kallt å jävligt är det.

Å mina händer mår inte bra. Dom gör ajaj! Helt svullna å rödprickiga å riviga :/ Hittar inte min kortisonsalva :@ SÅKLART.

Inget annat går min väg idag ändå. Ska fan upp å duscha, slänga mig i soffan å äta lite tycksyndommigchoklad å sen sova så jag är pigg på jobbet imorgon. och orkar träna väck chokladen..

Av evilstone - 25 januari 2013 20:37

O här dyker jag upp som gubben i lådan ;) haha BUUUU!


Yepp, hade tänkt blogga. Men tro inte jag tänker dela med mig av något särskilt direkt. Kan däremot berätta en story "cool as me" heter den.


Trallar runt som en galen brutta gjorde hon. Studsar runt och är allmänt irriterande. Efter en stund tänkte hon, äh, jag kör en runda i min ascoola bil. Sagt och gjort. Hon gick ut. Öppnade bakdörren, hoppade in, stängde dörren. Flinade lite. Samlar mod till sig och kravlar fram till förarsätet med ett fånigt flin och sjunger för sig själv, högt. Startar bilen, skrapar rutorna, yes, på insdidan. Startar stereon och skruvar upp musiken. Det var "oooh i wanna dance with somebody, I WANNA FEEL THE HEAT WITH SOMEBODY" på radion. Glad i hågen rullade hon efter mycket om och men iväg. Högtalarna var spängda men det gjorde inget. Hon sjöng så halsen ömmade och diggade som fan. Hon körde och tankade. Kom inte ut ur bilen. "Gör inget, bara jag här" tänkte hon. Så hon hoppar över på passagerar sidan. DÅ står där en kille plötsligt på andra sidan och ska tanka som tittar skumt. Men hon bara småflinade och tänkte att så gör väl alla, så vaddå?! Nåja, färdig tankad. Körde vidare och skulle köpa lotter. Fast då fick hon hoppa ut från bakdörren. Då var hon "lite" småirriterad. Då lottbutiken låg rätt centralt gjorde hon ett tappert försök att ta sig in RÄTT väg i bilen för att slippe skämmas. Det lyckades! Med ett leende på läpparna körde hon vidare till en mataffär. Parkerade givetvis bredvid en som satt i bilen. Och hon kom såklart inte ut. Hon vevade ner rutan och försökte öppna utifrån, nix. Så det var bara att hoppa över igen. O gubben i bilen bredvid glodde klart. Då ger hon han blicken, borstar av armarna och fixar jackan som i jönsonligan och tänker "cool as me" SNAP!


Haha, jag borde bli författare! Hade fått betalt för att INTE skriva xD


Nåt jag tycker är ganska kul är att jag har fått nästan rosa navkapslar till min bil! Blev dock besviken som fan när dom bara var LITE rosa. Man tänker ju att eftersom det är ett stöd för rosa bandet att dom ska va HELT rosa. Men nej. Fast man kan ju inte få allt här i världen. Men iaf nåt ;)  


Av evilstone - 13 januari 2013 23:52

Hade glömt hur mycket allt SUGER när varken internet eller tv funkar! Dagtid är okej men nu då?

Så TACK fittTelia för att ni förstört min kväll!!

Av evilstone - 13 januari 2013 23:52

Hade glömt hur mycket allt SUGER när varken internet eller tv funkar! Dagtid är okej men nu då?

Så TACK fittTelia för att ni förstört min kväll!!

Ovido - Quiz & Flashcards