Alla inlägg under november 2013

Av evilstone - 27 november 2013 00:26

Lagom kul att blogga i mobilen då.. jävla fittappen är ju helt jävla EFTER! nåja. Har ändå inget förjävla vettigt att skriva. Mer än att jag är inget jävla andrahandsval. Jag är ingen jävla docka. Antingen duger man ellerså duger man inte. Simple as that.

Vill man ha nåt ser man till att få det. Oavsett vad det handlar om, oavsett vad alla andra tycker. Har man gjort fel ser man till att göra rätt för sig.

Finns mycket energisugare. Jag är glad att jag fått turen å ha så många fina omtänksamma människor i min närhet.

Nu ska ja kolla film å sen sova aslänge hoppas jag!

Get your shit together, bryt mönster. Ge mig en flytväst..

Av evilstone - 23 november 2013 11:31

Ja! Ta mig i brasan vilken jävla dröm jag hade inatt! Haha, lovely :D den kommer jag dock inte skriva om, låt fantasin flöda istället vetja ;)

jag kan däremot säga att pendlen hade rätt, IGEN ;)

nu ska ja försöka vakna ur koman å snygga till mig en aning. Åka på kalas seeeeen, läjter fuckersssss :*

Av evilstone - 19 november 2013 13:12

Ja! Inatt everybody.. kommer inte ihåg så mycket av min dröm. Men jag minns särskilt att det var mörkt, nån form av fest utomhus. Jag var nykter. Massor mes folk från förr. Å sen kommer en bil, han som körde var en gammal killkompis till mig. Vi blev jätteglada båda två när jag gick fram å hälsa. Sen satt där en kille till i passagerar sätet. Jag kände igen frisyren. Men intr människan. Iaf när han hoppa ut försvann min killkompis. Å denna killen gick rätt framtill mig å krama mig. Främlingsfientlig plus manshatare som jag är, vet ni vad jag gjorde?! ABSOLUT INGENTING! jag fylldes av lugn, trygghet, kärlek. Å han släppte mig inte på hela tiden. Bokstavligt. Han va längre än mig och höll fast mig bakifrån med sin kind mot min. Vi gick runt o pratade med folk och varandra fortfarande fastklistrade. Jag minns allas reaktioner. "Oj, han måste va speciell, hon slåss inte, å har inte flytt", " näää va gulligt", "han har hittat henne! Han vågade!" Osv. Bara positivt, överallt.
Jag minns särskilt hans ord "du är så fin, jag släpper dig aldrig" och det gjorde han inte heller ;)

Och när jag vaknade kände jag mig inte ett dugg besviken att det bara var en dröm.. tvärtom. Jag har kvar allt jag kände i drömmen. Kanske är han påväg, eller så behövde jag krafterna. I vilket fall så gilla jag drömmen. Å det är sååå inte jag :) men kan bli en vacker dag ;)

Av evilstone - 10 november 2013 02:56

Haha, igår hade jag 3 besökare MEN 16(!) Sidvisningar! Haha för fan, är du så nyfiken, RING mig vetja :) jag bits inte. Å har du tur svarar jag dig ;) puss där solen sällan skiner <3

Av evilstone - 10 november 2013 02:46

Damn villen het jävla dag! Jobbat några timmar. Kom hem å trodde ja bara skulle ta det fett chill, ha! Icke :)

Syrran bjussa på hemma
gjord bakpotatis, mumselifakkingmums!

Sen ringde ja brushan å snacka vilket resultera i en dejt på mcdonalds. Å dääär lämnar jag resten åt fantasin xD haha madderfakking jävlar! nåja, han bjöd mig på en läsk å han åt mat. Å vi snackade lite allmänt å tramsa. Syskonkärlek! Nånstans däremellan växte mina horn fram, di sedor i innuuu!! Haha, stackars stackars Pålle :) tuuur han älskar mig som han gör.

Rädsla från avsändaren föder makt till mottagaren ;) skärpning! Jag står för vad jag säger tills det finns anledning att bryta cirklen..

Fetekass är jag på att somna.. senaste nätterna har ja somnat 5 å inatt typ 2. Å nu e klockan snart 3.. spelar fan ingen roll om ja går upp tidigt eller ej.. fuck det! Har haft.roligaste helgen på väääldigt länge :D å det är huvudsaken!

Det regnar pussar, Ge fan i å ta nårra!

Av evilstone - 7 november 2013 23:42

Asså, jag bara älskar när man kommer vid ett övergångsställe, där kommer en cyklist i full 90 å ska över. Jag STANNAR inte, cykla du mig i sidan om du vill, ja tar tacksamt emot en ny vänsterdörr (gärna vänster bak) :) Åsså tittar dom å blänger som om JAG är dum i huvudet! HAHA, HOPPA av cyklajävlen om du ska över! Stopp plikten gäller enbart fotgänare, idiot ;)


Annars rätt chill idag. Jobbat nånna timmar bara. :) 


Häromnatten hade jag värsta grymma drömmen :D haha awesome ;) å inatt ännu en fin :) stämmer ganska bra in på mina tarotkort ja fick i lördags ;) Dom sa att det FINNS nåt som heter kärlek och att det faktiskt skulle komma över mig snart. HA! Får väl se. Tillsvidare väntar jag FORTFARANDE på att tomtefan han ska göra vad han ska! Å sluta fega..


jag hörde tillomä en frän låt ja fastnade för dirr på jobb idag! tänker avsluta inlägget med den. 


Jag har kommit på mig själv med att jag inte alls är samma människa som i somras. Jag är bättre och ännu galnare ;) fick några rejäla käftsmällar under sommaren som fått mig att tänka om, eller ja, i nya banor. Jag ser det inte alls negativt, snarare positivt :) DET har jag blitt en jäkel på, att se det POSITIVA i saker och ting! HAHA, japp! Ni läste rätt :)


Bästa låten just nu! Å sååå jag :)

Av evilstone - 6 november 2013 21:41

Glidardag idag! Åkte till mamma å busa litta:) ja, duschat har ja mä gjort ifall ni tvunget vill veta! Å druckit kaffe. OCH kommit fram till att det inte alls var smart av mig att äta gräddsås igår.. nåja, vad vore enbal på slottet :)

Å du tomten, nog för du sköter dig (verkar det som) men fega för fan inte :) vi får väl se i slutet på veckan om du finns eller inte ;)

Av evilstone - 5 november 2013 23:33

Idag har jag vart extra duktig. Gjort potatis, sås å kydaboullar till mat. Äckligt gott och äckligt ont i magen. Men det var värt det. Måste ha litta redi mat. Kan inte leva på pasta å rostemackor direkt :)

sen blev det fanimig 98 kanelbullar bakade med :) flitig som få! Sugen på negerbullar med.. får se om ja orkar!

Hah! Syrran massera mig igår. Fett ont i ryggen.. har en knuta stor som en kiwi vid skinkan! Å några små uppe vid axelbladen.. nog konstigt ja knappt kunde gå igår.. strila fan ner i knäskålen på framsidan å ner i knävecket på baksidan när ja försökte gå.. usch! Men idag är det bättre :)

Å nu du tomtefan! Ja vill ha en ny bussning till min bärarm, fast helst en ny (bättre begagnad) bärarm vänster fram. Lia bra :) känns så rälit å köra när hjulet liksom fladdrar för bussningen saknas :) sen vill ja ha en ny klädsel till växelspaken (color concept-gul går åxå bra bättre begagnad), ehm 4 dubbdäck 195/65/15 eftersom någon dubba av dom hon hade för hon tvunget ville köra bilen nyss efter hon fixa den.. ehm gärna en ny dämpare, främre så ja slipper ta av den ja har å dela den för å svetsa fast skiten som skramlar. Går även den bra med begagnad, ja e inte så kräsen ;)

jag vill oxå du tar ett snack med h*n du vet.. hälsa att ja typ saknar något.. som har funnits eller ja, du vet va ja menar. FIXA DET! skit i bilgrejorna, ja fixar det själv på returbilen, bara du fixar detta för det kan ja inte själv. Min stolthet you know.. :/ men ja loooovar. Ja e snäll! De vet du.. Å ja saknar det stora hela, inte det lilla.

Tomten, kom an! Sista chansen att bevisa du finns på redit! Annars berättar ja för min lillebror som är 6år å faktiskt skicka brev till dig idag!

Ovido - Quiz & Flashcards