Alla inlägg den 3 november 2013

Av evilstone - 3 november 2013 23:08

Blev fett besviken när jag upptäckte att dom plockat bort ahlgrens bilar med choklad. Häromdagen på coop blev jag plötsligt AS lycklig när jag hittade Polly, med smak av ahlgrens bilar! Dom är faktiskt mööd goare :) Så det sitter jag å smäller i mig just nu, å lite kaffe SÅKLART :)


Grymt seg dag idag. Vaknade faktiskt vid 13. Men Enzo tyckte vi skulle sova mer! haha, han hoppa upp till mig, titta på mig å sucka, sen la han sig hos mig! Händer aaaaldrig, mer än om jag är sjuk förstås. Haha, trött vovve <3


Nähä, snart sängen, litta jobb imorgon :)

Av evilstone - 3 november 2013 02:33

Jaa, nu va de ju ett tag sen igen.. men det har sina anledningar å inget ja tänker babbla om just nu iaf :p
What a day! Den började med kalas hos kusinbrushorna. Hade skit trevligt! :D många goa skratt :) sen åkte jag hem å rök på att bli fyllechaffis. Nåja hade ju trots allt fått nya dyra torkarblad av pappa till Pålle så okej. Trist å va ensam hemma så åkte till beverly hills å va elak med mina bitchar. På motorvägen stänkte det lite så tänkte prova dom nya torkarna pappa va så snäll å satte på innan ja körde iväg dom. Så ja fläska väl på med litta spolarvätska med, mest för å lyxa till det. HA, det skulle ja INTE gjort.. dom tog ju ingenting! Så fick trycka litta extra på gasen så rutan blåste torr ;)

när pappa sen ringde å ville hem sa ja " ja, de kan ju ta sin tid i denna dimman å ja hoppas du har kvittot kvar till dom jävla torkarblana! För ja ser fan inte ett skit!" Å pappa bara "nämen oj *asgarv* då sitter där kanske skydd på dom"

VEM I HELVETE KOMMER PÅ NÅT SÅNT IDIOTOSKT ATT SÄTTA SKYDD PÅ TORKARBLA'N?! VA! ska leta upp den jävlen å trycka upp dom i röven på han! Å ja, det måste va en han för bara en man kan komma på nåt så jävla onödigt!. En norrman säkert.. det är för fan inga jävla skridskor ja har på rutan!

Nåja. Ja har iaf ätit som hulken idag! Haha först smällde ja i mig 2 lass smörgåstårta på kalaset. Lite kakor å vanlig tårta å daimtårta. Å nyss SJUUUU jävla rostemackor! Kan ni fatta?! Inte jag haha! Inte konstigt min kropp skriker. Det ja ätit idag är vad ja smällt i mig dom senaste 3 veckorna typ! Å än har ja inte förjävla ont, får väl se imorgon ;) men fatta känslan, att kunna äta när man är hungrig! Å nej, jag är inte fattig om det var det ni tänkte :)

Förjävla bra slank-kur dock. Tappat 1 klädstorlek, dock ofrivilligt men inget ja gråter över :) inte mitt fel att komposten krånglar!

Nu! Ska ja å min svarta ponny upp å nanna sängen. sova länge ska vi med göra! :) å hoppas på att ja inte ser ut å känner mig som en svullen gris imorgon ;)

gonääääääd

Ovido - Quiz & Flashcards