Alla inlägg under augusti 2013

Av evilstone - 29 augusti 2013 21:38

Hallå för fan! :D Oh my! Var ute med farmor, pappa å syrran på en shoppingraid igår! HAHA! Lämnade också iväg min mobil. FAN va skönt att slippa den stressen! Man tänker inte på det när man har den, men man märker vilken stress å skit den för med sig när man är utan den. Det blir en lättnad man inte kan beskriva med ord! Nåja, fick shoppat nya högtalare till pålle, nytt vax till pålle, jeans, tröjor, underkläder, halsband och stövlar till mig! :D tjohoo! fett nöjd, bästa var stövlarna, kostat 399 å ja köpte dom för 49! ;) Rullstolsrally med farmor med. haha dom snurrorna i ingången var bästa, man vänta in i det sista, sen jävlar sprang vi å sen tvärnit så vi inte körde in i glaset framför, men fick kast på rullstolen så det ble en brekas man får med bilen om man drar i handpellen! xD haha som folk tittade o typ tänkte "stackars tant" haha hennes smajl va fan större än mitt när vi höll på :D blev en tur på 6 timmar! kom till hyllinge halv 4 å kom hem strax efter 22! 


Och idag, så har jag haft mitt körkort i 7 fucking ÅR! Kan ni fatta? haha inte jag heller ;) jag är ju bara 20! Fett naaajs!

Imorgon väntar en ny sightseeing med farmor, ringer phonehouse å säger att ja kan hämta en ny mobil så gör vi hyllinge igen, annars gör vi ängelholm :) 


Färgade håret igår, HA syns inte ett skit! Liiide sur jag blev eller? 4 fucking paket hårfärg.. aaah, jaja, billigt jävla skit :P 


aaah, lite choklad o kaffe nu JAtack :) 



Av evilstone - 25 augusti 2013 23:38

Konstigt hur man kan sakna något som aldrig funnits.

Av evilstone - 25 augusti 2013 00:35

Ååh vad jag är GLAD! Fuck vad jag längtat. Å svårt var det ju knappast! Har bytat stötdämpare runt om på Pålle helt själv! Dom är rosa :) å tuffa! Så efter lite trix å ställt dom rätt å så å letat däck å fälg så jävlar! Mina vinterfälgar åkte på, lite klent men vafan HAN RULLAR! och jag har ALDRIG älskat å pela dubbar ur en uppsättning däck som idag haha. Maygadd! Så nu ska min älskling bara få en framvagnsinställning så hoppas ja han är 100 igen! Går ju att köra iaf, haha kan tro han gått varm ikväll :D wihooo åsså kom lönelappen ;) bästa dagen på möööd länge <3

nu ska mögfia upp å duscha å somna med ett leende på läpparna deluxe!

Av evilstone - 24 augusti 2013 18:46

Jevlar vilken kväll igår men ack så välbehövligt! Vaknade med liiide huvudvärk och påsar under ögonen som hette duga :p kaaaanske inte så konstigt :p men vad gör det om 100 år?

Äntligen kommit hem till min bäbis! Han blev så glad att han ställde sig upp å kramade mig å pussa mig på kinden, klå det ni! Han är mitt ALLT! Finaste Enzo <3

tänkte ta han på en tur ikväll. Lite egentid, å försöka bli människa igen haha. Maygadd! Kanske börjar bli för gammal för sånt här? Inte ens druckit kaffe sen igår haha. Jo nu, o gott är det!

Fick present av pappa igår med! Skit fiffig! Bluetooth högtalare/handsfree :D

Av evilstone - 23 augusti 2013 08:40

Tjohooo! Nu har jag slutat jobba och rastat doggsen. Sängen kallar sådär oemotståndligt gulligt på mig, så dricka dom för jävla räliga vitaminerna å sen hångla upp kudden! Ikväll blir det nock alkohol, fniss, trams å bus i massor :D




Kan inte sluta undra vad fan som hände..


Av evilstone - 21 augusti 2013 18:33

Jaaa så var det mitt i veckan igen! :) härligt. Och helgen närmar sig. Äntligen dags för det där vinet jag längtat efter sen i mars. Å sen blir det kanske höör på lördag! Tjohoo. Haha går av fredag morgon. Då är någon ledig 4 dagar! Nog inte hänt på hela sommarn :p fett nice, gillar det som fan:)

Å på tal om galet va. Fixade naglarna inatt. Å imorgon innan jobb åker TJEJKLÄDERNA fram på sängen så man hinner vänja sig inför helgens bravader. T.om tjejskorna! Hihi :) galet möd ja längtar elloooor!

Har funderat lite. Man ska aldrig ha höga tankar om folk. ibland tror man bara man var värd mer än en käftsmäll. Man ska inte tro så mycket. Det var iaf kul sålänge det varade ;) har kommit fram till att man lever bara en gång. ångra aldrig någonsin något som fått dig att le. Livet blir så möd lättare då :)

Av evilstone - 15 augusti 2013 17:18

Jahaaa! Evilstone har fått rätt bra med semester i sommar ;) Istället har gittzon fått vikariera! Fett nice. Tror hon ska få vikariera ett tag till faktiskt. 


Händer inte så mycket för era ögon mer än massor med bus och jobb :) Pernilla är en glad skit! 


Jag saknar min bil dock. Undras om den nånsin kommer bli sig själv igen. 1 måand å 3 dagar till vår 4 års dag<3 

Av evilstone - 3 augusti 2013 12:26

Ja. Allså. Fick sånt tvång att jag måste skriva haha! Sovit som en klubbad säl inatt! Vaknar med ett jävka ryck att jag försovit mig. Trodde jag haha! Fan ledig, sluta med sånt :)

Vaknade för en stund sen. Mycket bättre. Ala Enzo style :) han hoppar upp å stirrar på mig haha sådär läskigt nära med hans "lilla" huvud :p haha så tar han tag i min hand med munnen samtidigt som han låter som en ko, va väl " kom an nu går vi upp" :) Tror nån saknat mig massor :) häromdagen sa han mamma! Haha. Det har han inte gjort sen han va liten :p

idag står bara bus å trams på schemat! Så ska lyxa till det å måla naglarna å va lite flickig :) haha! Ska nog platta håret med. Ska de va ska de va ordentligt ;) så kanske ja kan stoppa håret å bakfickorna istället för att sätta mig på det eller klämma det i bildörren eller nåt.. haha tror ja ska raka av mig möget å göra en britney spears? OM jag hade vart heeelt fucked up kanske.. nä är kär i mitt hår. Och pålle. Vi firar 4 år snart ju :) tjohooo undras va han ska få.. kanske dom där tonade rutorna han tjatat om länge?

Ovido - Quiz & Flashcards