Direktlänk till inlägg 29 augusti 2013

7 år!

Av evilstone - 29 augusti 2013 21:38

Hallå för fan! :D Oh my! Var ute med farmor, pappa å syrran på en shoppingraid igår! HAHA! Lämnade också iväg min mobil. FAN va skönt att slippa den stressen! Man tänker inte på det när man har den, men man märker vilken stress å skit den för med sig när man är utan den. Det blir en lättnad man inte kan beskriva med ord! Nåja, fick shoppat nya högtalare till pålle, nytt vax till pålle, jeans, tröjor, underkläder, halsband och stövlar till mig! :D tjohoo! fett nöjd, bästa var stövlarna, kostat 399 å ja köpte dom för 49! ;) Rullstolsrally med farmor med. haha dom snurrorna i ingången var bästa, man vänta in i det sista, sen jävlar sprang vi å sen tvärnit så vi inte körde in i glaset framför, men fick kast på rullstolen så det ble en brekas man får med bilen om man drar i handpellen! xD haha som folk tittade o typ tänkte "stackars tant" haha hennes smajl va fan större än mitt när vi höll på :D blev en tur på 6 timmar! kom till hyllinge halv 4 å kom hem strax efter 22! 


Och idag, så har jag haft mitt körkort i 7 fucking ÅR! Kan ni fatta? haha inte jag heller ;) jag är ju bara 20! Fett naaajs!

Imorgon väntar en ny sightseeing med farmor, ringer phonehouse å säger att ja kan hämta en ny mobil så gör vi hyllinge igen, annars gör vi ängelholm :) 


Färgade håret igår, HA syns inte ett skit! Liiide sur jag blev eller? 4 fucking paket hårfärg.. aaah, jaja, billigt jävla skit :P 


aaah, lite choklad o kaffe nu JAtack :) 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evilstone - 24 februari 2015 14:46


Glömde berätta att jag var på ica igår. Där träffade jag min blivande man! Jag vet han tänkte samma. Annars om jag ser han fler gånger ska jag fråga var han köper den fina rougen xD nä men allvarligt. Aldrig sett människan förr haha! Jag vet vad "han...

Av evilstone - 17 februari 2015 01:06

Det är sällan jag ber om något. Jag skulle önska där stod ett välkylt helrör, ett flak redbull och jordgubbar och choklad på mitt rum när jag kommer upp om en stund. Frillan hänger redan på trekvart och pyjamasen är på. Tack på förhand. Fuck off.  ...

Av evilstone - 13 februari 2015 01:14

Omg vad det fakking KLIAR på mej! Jag blir GALEN!    Folk måtte tro jag har löss, skabb och annan ohyra så som jag fnattar mej xD MEN det har jag alltså IKKE :)   Sitter här och smuttar på min c-vitamin, blåbär.. känner hur nästa förkylning tänke...

Av evilstone - 4 februari 2015 02:45


Tja! Klockan är mycket. Kan inte sova! Mycket som snurrar i huvudet. Har haft ff ikväll. Eller kanske pf. Pappafritt haha xD så har rockat loss här hemma å lagat ASgod mat! Säger bara OMG! Hade jag haft en dejt till den middan hade han friat direkt!...

Av evilstone - 3 februari 2015 01:46

I fredags gick där upp ett ljus för mig. Jag hade sån lust att berätta för HELASTE världen att jag vet vad som är fel på mej (ja, angående kärlek alltså)! HAHA xD för annars är där inget fel på mig ska ni veta! Förutom att jag ser ut som ett jävla ...

Ovido - Quiz & Flashcards