Alla inlägg under september 2013

Av evilstone - 20 september 2013 22:04

Maaay gad! Idag är det fredag. Och jag vart så busig att jag vaknade (blev förvisso väckt av mobilen) strax innan 1 idag! Haha wtf.. trött som en gris har jag nog vart ;) men skönt med sovmorgon. Det var alldeles för längesen sist :)

nåja, här kommer en bild på nya frillan! snygg som få! Allt klär en skönhet ;)


Ruskigt bushumör har jag hamnat på... mahaha dam tam diiidaamdam.. wipob dippidoo WOOOP WOOOP ;)

Av evilstone - 19 september 2013 23:42

Vet inte om man ska bli rädd eller nöjd när man kollar och ser t.ex idag: inte skrivit något, haft 3 besökare MEN 25(!) sidvisningar?! haha NÅN som är litta uttråkad/nyfiken ;) 


får väl ge er nåt att ovettigt att läsa! var hos frisören igår. Blev ASnöjd! hihi, har ni tur lägger ja kanske upp en bild sen.. o idag har ja vart hos Jonas o Pernilla å snackat skit, ätit pannkakor o spelat kort! Fetmyyys :)


Igår firade jag och Pålle FYRA år! Kan ni fatta?! Han skulle fått tvätt, vax å städ, meeen, vädret tillät ju inte riktigt det.. så får bli en annan dag :) 


har faktiskt ingen mer lust att dela med mig mer idag.. meeen, som sagt, ångrar mig kanske sen ;)

Av evilstone - 18 september 2013 12:04

Damn vad kallt det vart inatt! Tror nock värmen ska på snart va?! Sovit med mjukisar, håsor å tjocktröja å under täcket haha! Å nä inte såå kallt kanske men va nog 16 grader på mitt rum :p haha

idag ska min frisör få en utmaning som heter duga! Haha jag vill se hon dra den fiiina kammen genom mitt hår! Kan knappt dra en borste genom det ibland ;) ooh så skönt det kommer bli å klippa litta! Slippa klämma det i bildörren, i byxorna, fickor, hålla undan det så man inte kissar på det osv! Men kommer sakna det ändå.. håret allså :) meeen dags att klippa det slitna å göra en frisyr! Kommer dock inte klippa av det nej.. ska bli spännande :) å igår fick jag målat naglarna.. ska nog göra gelénaglar i veckan om ja orkar, å sen hann jag en tur till tenerifa oxå! Fast blev inte såå brun så blir thailand ikväll med å sen färga håret tror jag allt!

Satan så grannt det kommer bli :)

Av evilstone - 16 september 2013 22:08

Åh, ny vecka med nya friska tag :) började dagen med att åka med pappa till läkaren för att sedan avnjuta nån kvart på pick and pay. Skulle blivit returbilen med om inte himlen öppnat sig! Meeen hitta inget skoj till pålle :/ han behöver en ny växelspaks dräkt :) typ onepiece haha xD men finns ju tyvärr inte så många såna kvar av hans sort..
vidare till biltema å hasslarp city. Å sist jula :p retar mig på att dom slutat sälja es hardy wonderbaum! VAFAN ska pålle ha nurå?! Inte fan nån vanlig äcklig jävla lultegranjävel iaf.. se om det finns fler kungakronor kvar i vårt lager ist :) duger lixom inte med vad som helst till min man, bara så ni vet! Åxå firar vi 4 år på onsdag! Kan ni fatta? Inte jag heller.. så många gånger vi vart nära skilsmässa.. men ack nej <3

Å sist men inte minst blev det myskväll med mamma å stoooore lillebror för mini hade lagt sig. Inte vilket mys som helst heller! Ola-Conny å Morgan mys! Haha fyyy fan vad man nästan skäms i deras ställe xD aaaeeh haha

Idag skämde jag bort min andra älskling. Sam <3 han fick ett fint skal av pappa i lördes å fina matchande hörlurar av mig idag :D

Av evilstone - 16 september 2013 00:42

Nu är jobbehelgen avklarad! Gött som fan. Har INTE vart min dag nån av dagarna.. var ute å gick typ 2 mil igår. Å ja har köpt nya fina lätta promenadskor med fjädring i hälen för min rygg. TROR NI JA TOG DOM PÅ MIG IGÅR?! nä.. tankspridd som få.
Tur ingen såg mig gå till bilen.. vaggade fram som en höggravid kvinna! Å ringde pappa å hoppades han va hemma, ifall ja inte kom av bilen! Meen det lia till sig rätt bra med foppatofflor inomhus, vila varvat med korta walks i vardagsrummet, värktabletter å lite gnäll ;)

IDAG mina kära vänner å jävla ovänner. Jo.. kom hem från jobb.. skulle elda litta i tunnan.. visst fick trövt upp i flisbunken å grävt fram tunnejävlen.. lyfte fanskapet över skiten å klämmer mitt facking lillfinger så det är i size med tummen.. har tappat mobilfan säkert 5 gånger! Å spilde ut mitt glas med vitaminer i datorn.. ska ta mitt tycksyndommigchoklad å tappar det så hundarna rivstartar å nån av dom springer in i skåpet.. give me a fucking brake! Tur jag är ledig imorgon, För lär väl ramla baklänges i trappan eller bryda nåt när ja ska upp å lägga mig!

God jävla natt <3

och.. puss!

Oj!

Av evilstone - 13 september 2013 23:58

Idag skulle jag klippa av mig håret om frissan hade tid enbart idag. Började dåligt. Dom svarade inte. Gav det 3 försök. På 3e svara dom. Men ingen tid idag! Så var inte meningen jag skulle klippa av det :)

så onsdag nästa vecka blir det att fräsha till det bara å ta det absolut nödvändigaste! Det når ju bara ner till skinkorna nu när jag plattat det ;) haha !

Å för övrigt hade jag behövt en sängvärmare idag! Fryser straffbart mycket alltså :/ blääää! Krypa ner i sängen snart med mysbrallor, fluffstrumpor å stickad tröja!
Puss! ;)

Av evilstone - 8 september 2013 23:08

Jag hade gjort vad som helst för att få sova! Fan vatt vaken sen igår vid middag.. å innan dess sovit som en jävla kratta dom senaste veckorna.. är så trött att ögonen rinner. Försökt sova sen halv8. Går skitbra för mitt lag! Trött på att inte kunna sova. SKJUT MIG!
Kan tro kaffekokarn ska gå varm på jobb imorgon..

Fuck you hela jävla högen där sitter..

Av evilstone - 2 september 2013 21:24

Tjohoo! Nervositeten var inte nådig nu efter helgen. Började bli rädd att jag inte skulle få någon ny mobil. Men strax efter middag hade pappa fått ett sms att ärendet var godkänt å mobilen va på väg till lagning. Å jag flög väl i taket! Dom lagar ju för fan inte fuktskadade mobiler, dom sa till mig att inom 72h är det ett beslut. Sen ringde pappa nån timme senare. Det var bara att köra in å hämta en, men dom hade bara svarta, ville jag ha en vit fick jag minsann vänta till torsdag.. FUCK NO! haha, vadå abstinens..


Så jag och farmor gjorde vid oss och gav oss iväg på en shoppingrunda! igen.. :P å äntligen fick jag min mobil.. fick han i kassan att sätta på skärmskyddet till mig om han inte ville bli av med en mobil till allså haha, så nu är där inga bubblor heller å jag kan använda mobilen imorgon när jag vaknar! Då ska mitt diamanttäckta skal på som jag klickat hem :) shit vad Sam kommer bli fiiin!


Blev 1,5 kg godis(!) med haha! Blir ju så när man äntligen hittar det som annars är försvunnet i alla andra affärer. Blev minsann 2 nya nagellack och en ascool tshirt till Albin som tack för att jag fick låna hans iphone 4! haha, mamma å styvfarsan sa att det kommer aldrig gå, INGEN får röra hans mobil.. Å jag frågar han cool lugnt om det gick bra å förklara min abstinens för honom. "okey" fick jag till svar "MEN, är där NÅN skada Parnilla så kommer jag knäcka dig, å sen får Kevin knäcka dig" haha oookej, jag looovar! goa unge <3


Och, jag känner mig som en överkörd 90 åring! Fy fan vad jag har ont.. kommit lindrigt undan som fan hela sommaren, tills nu den sista veckan.. puuh, kan knappt gå ibland, tur jag haft farmors rullstol att gå med, faktiskt lättare att gå ifall benen viker sig :P


nåååja, nu är det snart BREAKING NEWS med filip å fredrik! OM jag längtat eller? ooohja!

Ovido - Quiz & Flashcards