Alla inlägg under mars 2014

Av evilstone - 24 mars 2014 22:37

Jag kan ärligt säga att jag kommer ALDRIG förstå mig på falska människor. Hur man kan va så jävla ful och falsk. Hur "vuxna" människor kan leva på att suga energi å trycka ner andra. Helt jävla allvarligt, SÖK HJÄLP! Nåt fel i huvudet blev där nock. Man måste ha haft en jävla taskig uppväxt, dåligt självförtroende, instabilt psyke och helt jävla hjärndöd för att kunna beté sig så! Att dessutom kunna gå runt å va brun upp till öronen av allt jävla rövslickande äcklar mig.
PUNKT.


Av evilstone - 10 mars 2014 00:15

Det har denna helgen bestått av! Fredagen spenderades med min fina vän o familj. Blev även en tatuering rikare :)

Lördagen spenderade jag med halva min familj, minsta lillebror höll vuxenkalas <3

Idag blev det jag, enzo, jonas, pernilla o kev. Bilarna fick massor kärlek och vi hade kul, trevligt å åt flottmat på det :)

Tänk så bra man har det! Att få ha så fin familj och vänner. Det är få förunnat och sällan man faktiskt uppskattar och värdesätter det finaste man har <3

Enzo har nog haft det bäst som fått åka nercabbat å hänga med mamma heeela dan, å blitt bortskämd med gottis av Pernilla å Jonas. Han sover sött nu, vart ute hela dagen o haft koll på när vi sletit haha, lilla hjärtat <3

Av evilstone - 5 mars 2014 00:56

Jag undrar ibland vad jag lider av. För normal är jag jävlar inte :) Jag kunde inte somna igår. Kan va för jag gick av natten å skulle jobba förmiddag idag. Men iaf. Gick upp å la mej vid 1 halv 2. Verkligen försöker somna. Blundar å slappnar av. Sen börjar jag asgarva! Åt mej själv och det som flög förbi min hjärna! Tårarna rann.
-Jag är ett levande bevis på att man visst kan få som man vill om man ger sig fan på't xD DET slog mig när jag skrattat klart :)

Jag vet inte alls varför jag kom att tänka på det! Min plan var att räkna svarta får och bygga mej ett paradis. Å vipps så sket det sej och jag somnade till sist med ett leende på läpparna ;) inte ofta det händer haha!

Tror bestämt att det var meningen jag behövde minnas det. Aeh, kul var det och ja ser fram emot en repris snart, på riktigt då alltså.

Jaha, 2 nätter kvar att jobba innan det är helg! Går på imorgon. Sååå, vad ska jag hitta på inatt? Ägna min farfar en tanke, han skulle blivit 81 idag <3 se om jag hinner ner till graven innan jobb annars får han luna sig till torsdag morgon <3


Ovido - Quiz & Flashcards