Alla inlägg den 30 december 2012

Av evilstone - 30 december 2012 23:55

Ja, mina kära vänner och ovänner. Imorgon är det sista dagen på detta året. Och jag har haft röven full sen jag bloggade sist. Jobbar imorgon med SEN är jag ledig till på lördag :) På schemat iaf :P Fan helt färdig alltså. Men på det braiga viset, jag älskar att jag har kommit igång igen! Och jag ÄLSKAR när dagarna bara fullkomligt rinner iväg!


Och känslan jag hade på juldagen när jag och hundarna låg helt utslagna i soffan HELA dagen och inte rörde oss ur fläcken mer än när det var kissepauser var priceless! För jag FÖRTJÄNADE att slappa, i pyjamas dessutom :D


Det roligaste som hänt sen sist jag bloggade var inte så roligt i stundens (stundernas) hetta. Men AS kul efteråt..


  • Det var häromdagen. Jag hade varit uppe sen 5 på morgonen. Först jobbat på ena stället. Sen direkt därifrån till nästa. Sätter igång kaffet så det SÄKERT ska va klart efter jag gjort butiken klar för öppning. Kommer ner och HMM, VARFÖR är där inget kaffe?! Jo, det hade där varit om jag HÄLLT I VATTEN och inte bara bönor och startat.. AAAH SUCK

  • Senare framåt stängning kom det en dummer. Som fick fiskarna varma ;) Käfta för fan inte med mig kärring!

  • Mm, stängde 18. skulle va på dejt senast 19.. JO, någon har ju svårt att stänga foderluckan. Så jag gjorde mitt och sa HEJDÅ.
  • Skulle köra och tanka också.. Fick först skrapa rutor inne OCH ute.. Kör bort till stationen.. Kommer fan inte ut ur bilen för låset har frösit! Jaja, jag är ju ändå själv här, så hoppar väl över på passagerar sidan och försöker. JO, då kommer där ju en och ställer sig mitt för mig och ska tanka på andra sidan.. Han tittade ju inte LITE konstigt på mig när hela bilen gungade, jag svor och sen fick upp dörrjävlen och typ ramlar ut och tappar mobil, tändare och visakort på backen..
  • Nåja, fick tankat och kör igenom "centrum" i byn. Och håller på att bli rammad av en jävla bussjävel! Hade jag bara sett vilken jävla linje det var hade jag ringt omedelbart och skällt ut idioterna för att anställa såna jävlar! Fan svängde RÄTT framför nosen på mig! Ja, korsade MIN vägbana alltså. DU HAR BARA FÖRKÖRSRÄTT OM DU SKA UT FRÅN EN FUCKING FICKA DIN FITTEJÄVEL ANNARS GÄLLER FAN SAMMA TRAFIKREGLER FÖR DIG MED DITT SATANS AS! Satan vad tosig jag var!
  • Vägen TILL dejten var NÄSTAN problemfri. Tills vi åkte upp och skulle handla. Korgajävlen på hjul bara VÄLTE och ALLT godis hamnade ut över hela jävla butiksgolvet.. Och jag skriker bara AAAAAH. Och ALLA tittar.. Helvete då! Och magkatarr hade jag sen innan, min allt mer bubblande ilska gjorde INTE saken bättre. Har inte haft så ont på flera år. OCh så sa min kära vän då va att där finns "knark" automater i affären, precis som med cigarettautomater. TJOHOO, går dit och trycker att jag ska ha ett 100 pack. NÄÄ, då är LAPPARNA SLUT! SKJUT MIG. Tur där va fler skärmar att beställa på, annars hade affären blivit av med sin enda..

Ja, detta var väl dom största irritationsmomenten under den dagen. Skulle jag skrivet upp allt hade ni tröttnat ;) Men ungefär så ser en fucking skit dag ut för mig!

Sömn har jag inte fått för mycket av dom sista dagarna iaf.. haha, men det har vart SÅ värt det <3 Och imorgon efter jag jobbat ska jag till systemet och lite sånt. Sen hem och försöka vila, sen packa väskan och åka iväg!


Gott nytt år!

Ovido - Quiz & Flashcards