Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av evilstone - 9 oktober 2013 22:59

Ja, nur min helg slut :) började måndagen med att sova 3 timmar efter jobb. Sen kördejag hem till mamsen å mös med henne å småbrödrarna <3

Igår var där inte möd med mig. Vaknade 12:30 ;) haha vadå sleten :) fikade lite med farmor å chillade. Drog en snabbis till grekland med förstås.Hänåt småtimmarna blev ja sprallig, pålle med för den delen. Blev därför en mcflurry med colasås å smarties å lite bus ;)

Idag blev det stök i butiken. Så hårfärgning å nagelfix får vänta till helgen :) har ett 15h pass imorgon å ett 6.5 på fredag innan det är dags för helg igen :) å på fredag står det "dejt i åstorp" i kalendern!

Å på lördag ska jag ÄNTLIGEN tatuera mig igen :D alldeles på tok för längesen sist! Denna gången blir det synligt ;) å något jag tror väldigt starkt på! Mohaha ;)

Haha! Måste bara berätta! Satt å gjorde slängkyssar till enzo igår. HAN FÅNGA DOM HAHA. Så jävla häftig är han!
Å för ett tag sen så hade ja kommit hem efter ett 15h pass. Å han kommer å hänger i knät på mig å ska kela. Så säger ja "bara så du vet ska matte jobba lika länge imorgon igen" å enzo bara naaaaaaeeeee å titta på pappa precis som "är det sant?!" Haha vi höll på att krevera alltså xD älskade bästa vän <3

Nä lite kaffe på detta så ja får ro i kroppen att gå upp å nanna sen!

Ovido - Quiz & Flashcards