Alla inlägg den 31 december 2013

Av evilstone - 31 december 2013 14:24

Tänker inte göra nån sumering av året på mobilen. Det får vänta till jag har fått tillbaka min dator :)

Däremot önskar jag alla ett gott nytt år med nya friska tag. Jag önskar också bättre tur och hälsa åt mig och mina nära. <3

nu ska jag byta om och piffa till mig. Sen tar jag min bästa vän Enzo och åker iväg å firar nyår :) Kärlek och respekt till alla <3

Av evilstone - 31 december 2013 00:31

Haha! Vill man ha något ser man till att få det ;) som tillexempel ett par skor. Velat ha dom såååå länge. Men snål som faaan. Kanju köpa annat möd roligare för dom pengarna. Så igår när vi shoppa. Så hitta ja skorna! Dock ingen rea, såklart! Hittade 2 modeller. Men nja, allså.. 249 spänn allså.. å nä de e inte dyrt för skor egentligen på nåt vis! Men för just såna här är det! Så ja traska in på BARNAVDELNINGEN haha xD där va ju möd roligare! Fanns svarta, PRINSESSROSA eller leopardnönster, alla med bling bling dessutom.. för 99 spänn haha. Ville så gärna ha dom rosa.. men där gick gränsen haha. Blev leopardmönster ;)
Sen blev det ett par jeans å en tjocktröja med massa nitar å lite smycken :D idag blev det minsann en crosstrainer! Skitbra, fick en sån maskin man kan göra smoothies med i julklapp ;) såå nästa år så jäävlar! :D

Ovido - Quiz & Flashcards