Alla inlägg den 21 januari 2015

Av evilstone - 21 januari 2015 00:13

Amen Tjena lixom!

Saknat mej? "Google" har nog..! Så får väl ge "google" nåt å läsa ;)


Nu är det nytt år och det började jag med en manlig förkylning, så är det överstökat sen :) 


Tja, har väl inte hänt så möd sen sist mer än att jag fått jobb! :) och bestämt att jag behåller Pållegullet till våren!

"Du får 5000" HAHA, mm, mina coilovers kan du få då hjärtat ;)


Saknar min bäbis massor med! Gör ont i hjärtat :( var hemma om en sväng igår, då skulle han med mej tyckte han och han var så ledsen och bestämd, AJ i mitt hjärta.. skulle hämtat han/sovit hemma idag, men jag fixar inte o köra i skitvädret alltså! Sen blev det ändå ett 17h jobbpass imorgon så tur i oturen :) hämtar han på torsdag morgon istället :D DÅ ska det mysas i massor <3


Ska boka tid till nya naglar med! Ifall det intressear ;) typ 5v utväxt nu, en bruten o tumnaglen är halv xD 


Borde sova så kanske dax å göra ett försök!

Ovido - Quiz & Flashcards