Alla inlägg den 23 januari 2015

Av evilstone - 23 januari 2015 17:55

Fredag idag. Skulle fixat mina naglar idag trodde jag.. nåja. Får göra det en annan dag nästa vecka! Kom hem till min bäbis igår! Han höll stenkoll på mej så jag inte skulle smita ifrån han igen haha. Å när vi ska sova brukar han hoppa upp i sin kungafåtölj å lägga sej så jag kan natta han (jag veeet! Men de e MIN bäbis, okej!) Men inatt skulle han ha koll så jag säkert bädda ner mej i sängen xD så jag kröp ner å sa "så då?", så sär han(?) Mmmm å kommer å pussar mej godnatt på kinden så han kundd lägga sig i lugn o ro haha. Den hunden allså :) massa "ja, nej å mmm" igårkväll när jag pratade med han haha. Dom är härliga <3

Borde börja på middagen så det blir gjort innan jobb. Men jag pallar inte haha!

Ovido - Quiz & Flashcards