Alla inlägg den 13 februari 2015

Av evilstone - 13 februari 2015 01:14

Omg vad det fakking KLIAR på mej! Jag blir GALEN!    Folk måtte tro jag har löss, skabb och annan ohyra så som jag fnattar mej xD MEN det har jag alltså IKKE :)


Sitter här och smuttar på min c-vitamin, blåbär.. känner hur nästa förkylning tänker avlösa den andra. SÅ inte okej. Jag orkar inte det också. Smällt i mig choklad har jag med, som vanligt. Det måste man när livet är grått. Var tvungen att mäta litta innan. Har tappat 15cm totalt på bilringen och ytterligare 15 på röven! WOOP WOOP, trots mina tyck-synd-om-mig-själv vanor. Får väl va nöjd tycker jag allt! Så nu har jag nyss klickat hem en ny jacka, en TJEJIG jacka :)  


och 2par nya jeans, MINDRE jeans :D ska bli spännande och se om det passar :) Måste väga mej imorgon.. inte för att vågen spelar största rollen, för det är måttbandet. Men kul å se vad som hänt där, om där hänt nåt mer :)


Har också letat positiva saker i dagarna nu denna äckligt jobbiga vecka. Vet ni, jag hittade! Jag hittade gula krokusar i rabatten- våren är på väg, min paprikaplanta har gjort knoppar!- snart blommor som förhoppningsvis blir paprikor, min älskade blomma som vart med mej sen jag flyttade hemifrån har gjort 2 fina blommor, jag fick en blombukett-färsk från holland!, lyckades göra asgod söndagsstek (mitt i veckan rebellisk som jag är haha). och viktigast av allt, jag har en underbar familj och finaste vännerna i världen <3   


   


Denna låten har etsat sej fast i mej..


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards