Alla inlägg den 24 februari 2015

Av evilstone - 24 februari 2015 14:46

Glömde berätta att jag var på ica igår. Där träffade jag min blivande man! Jag vet han tänkte samma. Annars om jag ser han fler gånger ska jag fråga var han köper den fina rougen xD nä men allvarligt. Aldrig sett människan förr haha! Jag vet vad "han har DET" menas med nu. Jag kan inte förklara det men har upplevt det, på ICA xD

jag slumrade till 5min på sängen nyss och drömde. Att jag var på ica. Han stod bakom mej i kön. Jag går ut till bilen. Han skyndar sej efter mej. Kylling som jag e så låtsades jag som inget, trots allt adrenalin. Så kommer han å knackar på rutan å viftar med blommor å ja går ut. Han bara "eh, ledsen men jag råkade göra märke i din bil innan, förlåt, men nu kan jag ju fråga om ditt nummer" så ler han sådär gulligt å rosig om kinderna. Å vet ni va ja gör?! VA?! Jag får väl ett psykbryt å kollar kofångaren, där va ett liiitet märke, knappt synbart. Jag tar väl dom vackra röda rosorna han köpt å slår han med! Å kontrar med "det e nog JAG som ska ha ditt nummer" åsså vakna jag! KONSTIGT JAG E SINGEL ELLER?! haha

Hade det hänt på riktigt hade jag friat istället för å pryla han :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards