Alla inlägg den 12 juni 2013

Av evilstone - 12 juni 2013 14:20

AH vilket HÄRLIGT väder det är! Gör absolut inget att ja vaknade möööd tidigare. Går på natten idag. Så då sover ja väl gott imorgon istället :) eller får ja ta en powernap lite senare om där ente är nåt roligare på schemat :)

Kan fortfarande inte släppa älgen alltså haha! Shit pommes.

Skulle behöva tvätta bilen.. liiide mögi den är! Å full me döa insekter. Men jag har iaf fixat tillbaka värmen i den :) den drog som en avlöning häromnatten när ja va på väg hem, lagom kall å allt :/




Av evilstone - 12 juni 2013 01:22

Omfg! Höll fan på att skita knäck innan.. När ett djur är större än bilen är man inte så kaxig mer! Fy fan, holy fuck å lite sånt ramlaur munnen när hjärtat börja slå igen xD den älgajävlen asså. Jag lovar jag hade kunnat köra under den så magen hade tagit vid vindrutan.. första gången jag ser en älg på vägen EVER! My facking gaaad.

Det är väl vad jag har att säga..

Ovido - Quiz & Flashcards