Alla inlägg den 28 juni 2013

Av evilstone - 28 juni 2013 23:55

Idag har vart en bra dag! Hyffsad iaf. Sålänge det roliga överglänser allt det tradia å negativa så är jag nöjd och stryk ska ja ha om ja klagar på idag isf haha!

Kan ju säga att Pålle haft en jävla tur idag... haha maayy gaadd :p han koka för mig när jag näästan va hemma. Å inte nog med det så körde han vilse när vi skulle hem.. satt i helt andra tankar å plötsligt var jag i fleninge?! HAHA vafan å HUR kom jag dit? Men som sagt han hade tur. För vi hade roligt på e4an när vi körde söderut xD JAG SÄLJER HAN ALDRIG haha verkligen ALDRIG :)

å när jag steg upp idag var min kära gudfar på besök å sen kom min fina lånevovve <3


Å jag blir fan knäpp i huvudet.. (JA. Knäppare dåååh!)
Varför ska man tänka så mycket.
Varför kan inte han med gafflen å glorian komma överrens.
Varför ska allt va så jääääääävla invecklat, drygt å komplicerat.
Varför ska folk va så överdrivet vuxna å tråkiga.
Varför kan inget bara gå lite smidigt ibland.
Varför ska alltid jag bli lidande.
Varför utsätter jag mig för sånthär.
Varför ska alltid jag bry mig.
Varför kan inte jag oxå va ego.
VARFÖR VARFÖR VARFÖR haha..

Nä skit på er.. denna donnan ska ha lite kaffe, drömma söta drömmar sen jobba på nr2 imorgon sen blir det åk'av i beverlyFACKINGhills..

Ovido - Quiz & Flashcards