Alla inlägg den 8 januari 2014

Av evilstone - 8 januari 2014 00:31

Jag blev SÅ sugen på julskinka när jag var och handlade så jag kunde inte motstå extrapriset ;) den är nu nygriljerad å snart dax att smaka!


Idag vaknade jag skit nöjd. Utvilad och glad. Kollade klockan, hon va BARA 15:20.. Moget Pernilla, verkligen!Gick ändå å la mig vid 1 halv 2 inatt. Lika dant häromdagen, då sova jag med as länge, över 12h allså. Måtte vart välbehövligt ;)


Imorgon är det rätt fullspäckat schema! Dejt med min fina blomma i stan, sen ska jag till optikern å se om ja behöver glojärn eller inte en gång för alla ;) rumla runt litta på sjukhuset ska jag med göra, sen ska jag hem till mamma och busa å dricka kaffe. Så ingen tid att sova hela dan! Bara hoppas jag hör larmet imorgon haha :P


Tänkte också jag skulle färga mitt hår. Se om det kan bli lite mer lyckat än sist, borde inte va så svårt med tanke på att det är en mörkare denna gången. MEN, jag trivs så himla bra med färgen jag lyckades få till uppe på huvudet.. nåja. Det blir nock bra tror jag :)


Nu ska jag smaka litta skinka sen är det bums upp i säng!

Ovido - Quiz & Flashcards