Alla inlägg den 11 januari 2014

Av evilstone - 11 januari 2014 03:45

Ja, ja kan inte sova i vanlig ordning så kan lika gärna skriva massa ointressant å slå ihjäl litta tid här ;)

Haft en suverän dag kan ni tro! kvällens hyss började dock med att jag bröt min nagel på fuckyou fingret! Moget! Ni kommer flina när ja berättar hur. Är man kort i rocken va så bler det så! Vi skulle ha ut grejor ur min väns bagage. Å om man inte når luckejävlen sen va, ja så låter det räligt å naglen knäcks! Hoppas bara inte där blev märke på bilen haha! xD

Har smort mig för natten med gelen å invigt min nya massagedyna. Den vibrerar dock bara men det hjälper säkert litta. Ländryggen å nacken iaf hoppas ja :) har inte så ont i nacken nu när ja smörjer. Men det krasar konstigt i axlen å gör sviiiiin ont ibland. Ska köra på gelen tills det är borta. Annars får ja väl gå till doktorn när lönen kommer. Dock vill man ju ha roligare för dom pengarna :p man vet ju vad som väntar, mer piller å sug mina pengar på sjukgymnastik typ. Fuck no!

Nu ska ja snart upp å nanna. Ut med vovven först, godnatt <3

Ovido - Quiz & Flashcards