Alla inlägg den 10 januari 2014

Av evilstone - 10 januari 2014 02:15

Ja, gårdagen gick finemang. Dock höll inte mitt visakort med mig riktigt. För jag behövde faktiskt glasögon! Har ju läsglasögon men behövde visst alltid nu. Dock slipper ja när ja kör bil :) fick ett par snygga gratis för ja gjorde synundersökning. Det skulle räcka va tanken då ja sällan använder dom. Men då det blev andra bullar slog ja till med ett par märkesbågar också klart. Jaja. Hoppas bara ja kommer trivas i dom å använda dom. Ja ser ju inte illa. Ja ser för bra kan man säga. Så passa er ;) haha

efter allt stök va klart i stan åkte ja till mamma å blev ompysslad lite <3 hon hade gjort mat åt mig, knåda in min nacke med sitt tjofräs hon har mot värken. Det hjälpte sådär. Sen tog vi hästlinnement o lillebrors starka nypor å knåda litta. Det hjälpte lite. Sen låg ja med en värmegrej heeela kvällen å natten som ja fyllde med kokande vatten med jämna mellanrum. Kändes lite bättre när jag vaknade. Sen va det jävulskt igen. Så ja har ätit alvedon novum med ipren heladan, de har tatt bort det värsta. Sen köpte pappa voltaren gel till mig å syrran knåda in det på mig! Oooooh life is goood! Synd man inte kan äta det, fasen va bra ja mått då haha xD skämt å sido :) imorgon ska vi se om vi kan få fatt i en massagedyna med. Hade vart nice :) så kanske min korsrygg rättar te sig å syrrans nävar slipper ömma.

Ikväll har jag även satt ihop min jävla crosstrainer. Ja, jag kallar den jävla.. pröva ni å mekka ihoppa en sån maskin så ska vi se va ni kallar den ;) så på lördag ska fläsket jobba! För imorgonkväll ska ja hitta på hyss.

nu ska ja slänga mig i soffan eller sängen, beslutsångest deluxe.. å hoppas gelen har samma fina verkan imorgon, that'd be great <3

puss o kram, vi har plockat väck vår julgraaaan!

Ovido - Quiz & Flashcards