Alla inlägg den 13 oktober 2014

Av evilstone - 13 oktober 2014 01:24

Heeey! Jag har fortfarande en släng av den manliga förkylningen. Men idag bestämde jag att det är sista dan det är synd om mej! Haha.. vägde mej igår. Har trots allt gått ner 8hg :D trots all bj jag ätit, lite chips å kakor. Men, man har ju inte flyt hur länge som helst. Så imorgon är det tillbaks igen till smarriga lchf å promenader :)

Igår gjorde jag fynd! Jag hitta ett par byxor för halva priset! En storlek mindre! Vilken känsla att ha ett par brallor som inte hänger i röven å pösar osmickrande. Har kläder i mindre strl. Men med lägre midja å ännu väldigt osexig passform ;) bättre med normal så det håller in handtagen haha xD

Hitta även TRE nya kompisar till mina leopardälsklingar, för hisnande 98 spänn! Ibland har man tur som kan handla på barnavdelningen ;)

Ovido - Quiz & Flashcards