Alla inlägg den 25 oktober 2014

Av evilstone - 25 oktober 2014 03:50

Faaandå! Kan inte sova. Deppig as hell. Känner mig ensammast i helaste världen. Vill bara storböla å äta choklad. Mitt favvo dessutom, som kommit tillbaka i limited editon. Marabou nonstop.

Å sen somna lycklig bredvid min låtsasman. Ja, man får säkert hallisar efter lådvis med chokladkakor..

Det må va ett patetiskt inlägg i mångas tycke. Men jag är trött, irriterad, singel as fuck, förkyld å grinig. Byt denna deppstund o känsla med mej 10min! När jag vaknar om några timmar är allt som vanligt och bortglömt. Jag är kvinna liksom, "moodswings available every 10min" ;)

I eftermiddags kände jag mej ändå snyggast i hela världen å ägde som fan. För det är jag åtminstonne bra på. Att få komplimanger å låta egot växa. Tills mina hjärnspöken gräver sej fram.

Ovido - Quiz & Flashcards