Alla inlägg den 21 oktober 2014

Av evilstone - 21 oktober 2014 01:20

Tjatja bloggen! Här sitter jag med en kopp skumkaffe.. hade erbjudande på coop med 1:- för änglamarks kaffe. Tog såklart mörkrost, så nära zoegas man kan. Men alltså. Första kannan smaka te! Andra blev litta bättre. Å ännu bättre när hela paketet bara kostade 1 spänn ;) helt okej. Men zoegas is the shit alltså!

Gjorde hemmagjord kebabtallrik innan, till 4 pers. Det kosta mindre än EN portion att köpa! Fan stolt över mig själv ibland :) å då hade vi ändå möd grönsaker eftersom jag skippar kolhydraterna :) Snacka om vuxenpoäng! Booooooring xD

har mest blitt slappe här annars då vädret suuger å min manliga förkylning är förälskad i mig ännu. Så gymmet är bara att fetglömma :/ men mina promenader å steg har jag fått ihop! Nu kan man ta sig fram å upp för trappan utan att svetten lackar å hjärtat rusar, så promenaderna blir lugna men gjorda :)

Lyckades klämma ner röven i mina älskade replay jeans idag med! Haha så glad jag blev! Dom sitter sjukt osmickrande då kroppen oturligt(?) Nog skulpterar själv xD MEN jag fick på mig dom å kunde knäppa dom! För 8v sen fick jag bara upp dom till en bit ovanför knäna :D hejja!

Och ja, eftersom "jag inte har något liv":

Är också lite smått förkrossad/pissed of! VARFÖR slänger man in gamla deltagare i såpor? Paow har väl ändå gjort sitt i paradise?! Eller hennes tid i rampljuset började sina så hon behövde fylla på, visa sina nya tuttar, läppar å botoxpanna? Det kan hon lika väl göra i sin jävla blogg. Fan, jag HOPPAS Saga kommer in igen. Digga henne som fan, blev sjukt sne när jon rök! varför inte slänga in Hanna Widerstedt i bb igen då också liksom? Nä, ut med b-kändisarna!

Ovido - Quiz & Flashcards