Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av evilstone - 22 oktober 2012 14:01

Haha, så jävla wierd.. När vågen av "allt går bra" och "livet suger" inte längre står med "livet suger" högt i skyarna, utan tvärtom! HÄFTIGT! Det är verkligen min tur nu, att leva loppan och få känna flyt. Jag känner det, jag känner det ända in i själen att det verkligen måste va min tur att få lite flyt nu!


I morse ringde telefonen. Kände igen numret, men ändå inte. Svarade " Hej det är xx från XX vi pratades ju vid för ett tag sen och du skickade in ditt CV. Vill du fortfarande ha jobb?! HAHA, nyvaken som jag var HÖLLT jag på att svara " hos ER? haha, never. Det va en nödlösning. Men istället svarade jag "jasså, nä jag har ju redan fått jobb som personlig assistent" haha. SÅ jävla nöjd jag kände mig :D JAG kunde tacka nej till ett jobb! Hade det vart nåt jag inte var färdig med för länge sen hade jag tagit det för pengarnas skull, gott med extra cash liksom. Men jag behöver inte det. Jag kan välja något kul att jobba extra med istället ;) Klarar mig fint på det jag har nu :)


Eh, ja, så ska jag ju på äventyr ikväll ;) Så bäst att rota igenom den lilla garderob jag har och se vad jag kn plocka fram! Tror jag får ta det med "veken vi ska stöpa" sen. Fixa litta fina kläder till mig! haha xD


För helvete. ;)


Lämnar er med denna låten och fantasin ;) wooop wooop!

Av evilstone - 22 oktober 2012 00:14

Ja jösses vilka dagar det varit! Helt jävla awesome. För en gångs skull. Insyltad i det mesta. Fixat lite extra jobb till veckan som kommer med. Cash IS king ;) Strömsholm, here we come!


Alla goda ting är tre sägs det. Mjo.. Dags att börja stöpa ljus för glatta livet. Och förresten, Kör bara enkelriktat, inga dubbelfiler eller autobahn! HAHA, för helvete xD Vi är SJUKA! :D I lööööv it!


 

Får väl se vad som händer imorgon.. Haha, hade vart SÅ kul. Sen är resten av veckan uppbokad.. Hihi Ae, jag har inget mer att skriva nu som ni har att göra med ;) Så ska dansa in i duschen och göra mig redo för min eventuella marknadsföring för vårt nya projekt som går av staplen imorgon ;) HAHA, jag orkar inte, jag garvar läppen av mig.. TJA



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards