Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av evilstone - 28 oktober 2012 18:47

Så. Nu är snart denna dagen också slut. Funnit lite mer inspiration ;) haha! Jag har bytat till mina jävla vinterdäck nu. Ser knappt glöttigt ut.. Däcken är ju för fan lika stora som BARA sommarfälgarna xD Man kunde också ana att där varit mönster i framdäcken en gång i tiden ;) Så det var ju NOG spännande för mig att köra till jobbet igår morse..


Fick ett ryck när jag ändå var i verkstan. Gick in och hämtade dammsugarjävlen och städade bilen! Damn att det behövdes alltså! Haha, nu ser den nästan ut som ny :) Haha hittade bikini och kläder och mina ferrari skor och FEM tändare, lite redbull burkar och strumpor haha. Skulle kunna tro jag bott i bilen xD Nu skulle den bara behövt en tvätt med. Men går ju inte såå bra med tanke på att det frusit!


Har raderat ett stort misstag idag med! Vilken härlig känsla, no more crazy-people :D Jag är för snygg för er, så är det!


Är något less på att se ut som en jävla 15åring! Fan finnar och skit i hela fucking nyllet, skit kul, verkligen. Och dagens skämt går till coops jävla pizzakit! HUR FAN tänkte dom där? Jävla misstag alltså. Jaja, bara att hoppas det går att äta! Sen blir det fruktsallad till efterrätt!


 



Av evilstone - 28 oktober 2012 14:05

Redan söndag idag. Dagarna bara springer iväg.. Skönt faktiskt gentemot innan, när dom aldrig tog slut.


Har ingen riktig inspiration att skriva just nu. Haft en GALEN natt med knäppa drömmar! Jag var helt ensam med människor jag inte vill ha i mitt liv längre. Dom platsar liksom inte där. Därför finns dom heller inte i mitt liv, på riktigt. Varför måste dom ändå hemsöka mina drömmar?


Palla mardrömmar alltså. Konstigt man är konstant trött liksom. Sov ändå länge idag.


Kaffe, kaffe, kaffe.


Jaja, ska ta mig i motivationskragen och sätta på mina jävla vinterdäck! Snöhelvetet kom ju som ett brev på posten häromdagen. INGEN snö här hemma, men utanför 50 skyltarna.. DÅ jävlar.


Jaja, har en sista grej jag måste få sagt!


FUCK OFF AND DIE DU ÄR FÖR FUL FÖR MIG OCH DIN MORSA GÅR FÖR EN HUNDRING!

Vad det än är så är det aldrig som man tror.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards