Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av evilstone - 30 oktober 2012 12:50

Idag är det Tisdag! Fint som fan ;) Ska iväg på äventyr med! Så ska snart göra mig i ordning. Ska bli SÅ kul att gosa bäbis och träffa finaste milfen i stan :D Efter det ska jag hem till mamma! Tjohoo :D


Imorgon blir det nog "bus" behöver det.. I really DO.




Jag blir så irriterad. För någon annans skull i detta fallet. Man kan inte beté sig HUR som helst alltså. Fan, hade kunnat golva dig för mindre ibland. Usch, haha!


Nä, rota igenom min JÄTTE stora garderob *ironi* och se vad jag ska ha på mig. Spackla mig och försöka trolla bort mina magiska finnar. Fixa frillan, packa bilen och SEN ge mig ivääääg.


Skänker också massa varma tankar och styrka till Roddans stallatös som är mitt i stormen i New York :/ Hang in there girl!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards