Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av evilstone - 24 oktober 2012 11:30

Ehm, onsdag idag. Redan. Tiden går fan fort när man har att göra om dagarna ;)


Måste säga att jag hade nog den bästa måndagen EVER. Tur jag har hittat någon som är precis som jag. Och vet hur man hanterar det! Och sen gjorde jag ju något jag ALDRIG fått för mig annars haha xD Verkar som det blev kaos. Klart, jag var ju inblandad! Haha. Kan inte mer än skratta åt det egentligen :) Kul var det!


MEN. Som alltid när jag kokat ihop nåt.. haha, så bler det rörigt. Vad FAN gör jag nu liksom? Det är nästan det som är spännande. Ibland är jag lite FÖR impulsiv och galen. Gillar känslan liksom. Men låt säga vi ska laga mat (som exempel på mitt "kaos") Vi gör nåt enkelt som potatis, sås och köttbullar. Man skalar ju potatisen och kokar den. Steker köttbullarna (mammascans) och så gör man ju brunsåsen. Iaf i mitt hem, brukar köttbullarna bli klara först. Sen potatisen och sist såsen.

VAFAN gör man om allt är klart samtidigt? Jag vet att det bara finns EN som fattar min liknelse här uppe. Men så förstår ni kanske ändå liite mitt dilemma ;) Jag gav er chansen liksom haha


Vill SÅ gärna få SKRIVA mina upplevelser. Men det går tyvärr inte. Får bli i krypterade texter som med middagen ovan ;) haha. Det spritter i hela själen på mig, fy fan vad busig jag är! :D


Nu ska jag snart köra och jobba några timmar. Och imorgon är det torsdag, efter det fredag ;) lördagen hade jag i nuläget helst velat sova mig igenom xD


Yes, så BRING IT ooooon! Tja tja raringar ;) PUSS!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards