Alla inlägg den 10 mars 2013

Av evilstone - 10 mars 2013 23:23

Vilken grejt dag! Vaknade med en väldig huvudvärk. Inte okej, jag har för fan vart nykter hela helgen iaf :P Meen, dagen blev snabbt bättre! Ni vet, shopping gör ju livet sååå mycket lättare för en stund.. Och som en skänk från ovan kom jultomten med ett färskt nyinköpt parti skor som skulle till nån av affärerna! OMG! Haha, jag köpte BARA 4 :D oooh happy day! :D


Så nu har jag skor ett tag haha. Kanske dags att slänga lite med. Men det svider! Hur slitna o uttjänta dom än är så sviiiider det. För dom är ju faktiskt sköna? Man kan ju ha dom hmm i skogen, verkstan and soo on ;) iaf denna dagen har gått till historien. Punkt där. ;)


Min lille extravovve kom ikväll :D tjohoo, ska mysa här till onsdag :) han måste haft en tuff dag, stackarn deckade i soffan för en bra stund sen! gopyret :)


 

Här är mina nyförvärv! Dom svartvita längst bak är där lila rosor på som inte syns på bilden OCH silkes-skosnören, bara så ni vet alltså ;) haha och dom rödsvartrosa var för stora :/ men bytte snabbt ut dom mot ett par vita med diamanter på och "bling" text, kändes genast mycket bättre :)

Ovido - Quiz & Flashcards