Alla inlägg den 25 mars 2013

Av evilstone - 25 mars 2013 20:14

Så var det måndag! Vägde mig idag, haha mest för det va ny vecka! Gått ner iaf 1 kg sen i fredags! Gööött!

Blev nääästan 7km prommis på jobb idag :) tänkte nästan för en stund skita i att träna hemma idag. Ont i huvet :/ men tog en alve å gick ut! Haha efter 1 km på cykeljävlen tänkte ja ge upp! Fy fan vad det värkte i låren! Medan jag motvilligt saaakta trampade på förde jag en diskussion med mig själv i huvet. 2,9 km stannade jag å pausade å tänkte gå av å ge upp! Sen skällde ja på mig själv! Fan, att ge upp ger inga jävla resultat! BIT IHOP Å TA DIG SAMMAN TJOCKIS! Sagt å gjort, så mest bara för att, cyklade jag 10,2 km haha, bråkade lite med mig själv! Allt går bara man ger sig fan på det :)

Sen blev det 100 situps! Så fett nöjd :) snart blir det duschen, en tur till thailand å slappe :D

Ovido - Quiz & Flashcards