Alla inlägg den 12 mars 2013

Av evilstone - 12 mars 2013 00:12

Ja fy fan. Det enda nyttiga jag fått i mig idag har vatt kaffet och frukosten o lite melon!

Lovade lillasyster tårta idag på sin födelsedag. Å när den va klar vart jag rastlös. Så blev fanimig kladdkakemuffins med! Usch å fy på mig!

Har fortfarande hemsk tjejvärk och svullen som en vitval.. inte okej! Måste ju sova. Ska jobba imorgon. Inatt somnade jag klockan tre! Å nä ja sov inte hela dan idag. Vaknade tio. Glad att jag slapp vakna i omgångar kallsvettig av smärta iaf. Får se när jag somnar idag. Fan sinnessjukt att man kan bli så dålig av en sån sak. Tycker killar kunde fått prova känna på det. Men som dom gnäller över en förkylning hade dom för fan avlidit efter en timmes mensvärk!

Jaja ska sluta gnälla nu å nörda lite candycrush!

Ovido - Quiz & Flashcards