Alla inlägg den 24 mars 2013

Av evilstone - 24 mars 2013 22:19

Tjohoo! Nu är jag människa igen :) Jävla förkylning jag åkte på! Och OJ vad jag tycksyndommigsjälv shoppat xD haha! Så imorgon kommer förhoppningsvis 2 par byxor o foundation och på tisdag/onsdag kommer det hem ett par platåskor :D hihi


Igår var det asnice väder! Så tog Sigge på en extra prommis på 2.5 km! Idag på jobbet fick vi ihop hela 7.5km GOTT! Måste verkligen ta tjuren vid hornen o svettas bort dom jävla extra kilona! Fan så trött på det. Och ingen kan göra något mer än jag själv. SÅ, nu gör vi ett nytt försök :) Skam den som ger sig!


 

Hmm, dax för en tur till thailand imorgon tror jag ;) Men BARA om jag cyklar 1mil o gör 100 situps utöver den dagliga dosen motion med hundar och på jobb :P

Ovido - Quiz & Flashcards