Direktlänk till inlägg 17 januari 2014

snapchatmästare, Bortsprungen hund, lås in mig.

Av evilstone - 17 januari 2014 22:49

Vilken dag! Har varit på sånt bra humör att jag blev rädd för mig själv en stund. Men seriöst. Hade någon sett mig hade jag blivit inlåst! :p

Jag blev ensam hemma. Drog på mig mina blåtutte hörlurar å igång med musiken på mobilen. DÄR var det kört! Omg. Värmde upp här inne med lite freestyle dans å skönsång. Vidare ut därute å skotta snö i takt till musiken. Dock försökte jag att inte sjunga ;) haha.

Efter 1h blev det in i värmen å dansa, sjunga, äta macka å kaffe. Släppte loss på snapchat, har blivit kung på det. Synd inte videoklippen kan sparas, mina vänner, ni hade blivit stormrika ;) haha. Kul hade jag iaf!

Gick ut igen å skulle skotta mer uppe på gården. Enzo ville så gärna med ut i snön så det fick han. Lite kvalitetstid å bus! Allt gick skitbra. Han fånga snön ja kasta bort i högen å lite skoj. Han hade koll på mig å höll sig några meter ifrån hela tiden. Sen sa ja "ska vi ta framför portarna här henne med så kan vi rulla i snön på gräset sen" så gick jag. För han ska följa mig, inte tvärtom. Men han kom inte. Asså ja sa den meningen å vände på klacken medan ja hade hans uppmärksamhet. Då passa han klart på att dra! Ja ropa i typ 10 minuter. Han brukar va uppe i skogen eller bakom gården. Nope. PANIK! Fan det började bli mörkt å han är helsvart utan reflexer (vafan tänkte jag med) å ploga å salta i denna kommunen . Ha! Hörde en bil tuta på gamla e4an å höll på att kräkas, tänk om de va han! Ringde å böla tillpappa som genast körde hem å syrran å hennes kompis hjälpte till å ja tog bilen. Tänk om han sprungit till nån av sjöarna å ramlat igenom? Tänk om han blir påkörd å ställer till med trafikolyckor?! Fy fan vad jag mådde dåligt. Men syrrans kompis hitta han, kom springandes från andra sidan byn..! Å vad lärde jag mig? JO, reflexer på hundfan i fortsättningen, träna honom i respekt å lojalitet å inkallning, han får gå i koppel till jag kan lita på han igen. Puh!

Å självklart i all förtvivlan tappade jag mobilen i en snödriva..

Men jag är glad. Han är hel, jag fick såna "jag trodde aldrig ja skulle se dig igen pussar" när ja fick in han i bilen. Ingen skada skedd. Kaloriförbränningen på snöskottning är awesome. Jag dricker kaffe å njuter av livet :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evilstone - 24 februari 2015 14:46


Glömde berätta att jag var på ica igår. Där träffade jag min blivande man! Jag vet han tänkte samma. Annars om jag ser han fler gånger ska jag fråga var han köper den fina rougen xD nä men allvarligt. Aldrig sett människan förr haha! Jag vet vad "han...

Av evilstone - 17 februari 2015 01:06

Det är sällan jag ber om något. Jag skulle önska där stod ett välkylt helrör, ett flak redbull och jordgubbar och choklad på mitt rum när jag kommer upp om en stund. Frillan hänger redan på trekvart och pyjamasen är på. Tack på förhand. Fuck off.  ...

Av evilstone - 13 februari 2015 01:14

Omg vad det fakking KLIAR på mej! Jag blir GALEN!    Folk måtte tro jag har löss, skabb och annan ohyra så som jag fnattar mej xD MEN det har jag alltså IKKE :)   Sitter här och smuttar på min c-vitamin, blåbär.. känner hur nästa förkylning tänke...

Av evilstone - 4 februari 2015 02:45


Tja! Klockan är mycket. Kan inte sova! Mycket som snurrar i huvudet. Har haft ff ikväll. Eller kanske pf. Pappafritt haha xD så har rockat loss här hemma å lagat ASgod mat! Säger bara OMG! Hade jag haft en dejt till den middan hade han friat direkt!...

Av evilstone - 3 februari 2015 01:46

I fredags gick där upp ett ljus för mig. Jag hade sån lust att berätta för HELASTE världen att jag vet vad som är fel på mej (ja, angående kärlek alltså)! HAHA xD för annars är där inget fel på mig ska ni veta! Förutom att jag ser ut som ett jävla ...

Ovido - Quiz & Flashcards