Alla inlägg den 20 november 2014

Av evilstone - 20 november 2014 01:23

Wow vilken fantastisk dag! Försov mig ganska grovt haha! Lyckat att vakna 1h innan man ska va på plats xD men jag är ju kvinna. Ja fick rastat hunden, sminkat mig, klätt mig OCH druckit mitt kaffe ;) å ändå hann jag i tid! Blev fika med mina underbara gamla kollegor. Kul att fortfarande ha kontakt och ha roligt. Blev bara 4h på fiket haha! Satan :p

Sen blev lillpålle såld. Just när jag fick svaret gick jag faktiskt sönder inombords. Ska jag va ärlig gillar jag han mer än Pålle! Usch. Mitt mammahjärta! Så nu SKA Pålle väck. Ska ta mig i kragen å skicka det dära smset till hans första ägare. Vill han inte så blir det blocket!

Å ja, denna dagen är nog den första på länge där jag inte lyckats få ett vredesutbrott! Hejja mej :D haha.. å nej, jag har inte temperament ;)

Pusss fuckers!

Ovido - Quiz & Flashcards