Alla inlägg den 26 november 2014

Av evilstone - 26 november 2014 00:51

Så, här sitter jag med mitt kaffe. Lite fundersam över saker och ting.

Har haft en mysig kväll med mina bitches och härligt busiga ungar. Asså jag ÄLSKAR barnskratt! Det går rakt in i hjärtat. Man blir så glad och den energin behövde jag :)

Allt för ofta lägger man energi på något som inte ger något tillbaka. Jag är trött på det, mycket! "Visa intresse eller förlora mitt" lite grann. Oavsett vad det gäller. Och när man påpekar och sätter gränser är det bara roligt ett litet tag tydligen. Varför måste folk låtsas? Vad lider såna människor av, som alltid måste ta utan att ge? Att inte kunna se sina egna brister och fel utan ständigt påpeka andras. Fula smutsiga människor.

Denna prinsessan ska snart dansa upp i sängen, låtsas att mannen i mitt liv ligger med öppna armar å väntar, sen ska vi sova gott :)

Puss å kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards