Alla inlägg den 24 november 2014

Av evilstone - 24 november 2014 03:33

Tjollahopp! Jag blev SÅ glad att jag inte kan beskriva med ord häromdagen. Jag fick en känsla att logga in på bloggen. Så gjorde det. Å där var en kommentar! Trodde det var mina psykotiska stalkers. Men blev glatt överraskad! :D Min fina vän, som jag tänkt på dej och försökt få tag i dej! Jag vill prata med dig, sooo bad! Sjyssta fina Tina, vill inte lägga ut mitt nummer här, fixa din fb för 5 minuter bara, så tar vi det där kvickt å lätt! :D saknar dej som fasen ska du veta.. du gjorde min kväll :)

Tja. Helgen har vart kanon! Verkligen. Å den avslutades med myskväll hos dom bästa. Jag och Pernilla blev upp passade med mat å tända ljus, kaffe å efterrätt. Sen gav vi oss på bingolotto. Skitkul å megamys <3 å jag har fått köra en raritet! En volvo pv! Haha tur jag har öron annars hade väl mitt leende kvävt mej xD

Mitt hjärtegull har vart ovanligt gullig idag! Det uppskattas <3 keep it up or drink a beer ;)

Ovido - Quiz & Flashcards