Alla inlägg den 28 november 2014

Av evilstone - 28 november 2014 00:33

Jag har länge suckat att "jävlar va långt mitt hår börjar bliiii!" Som dom flesta vet fick jag ett smärre psykbryt i sensomras av och klippte av skiten haha! Hade hår till nedanför röven. Tjopp tjopp, klippte av det så det typ nudda tuttarna. Var tvungen å mäta det innan. Det har ju "bara" växt 13cm på 4 månader.. suck! Jag ger upp, fram till nästa psykbryt :)

Idag tog jag även mod till mig att höra av mej till Pålles förstatjingare! Men han ville bara ge vad mina coilovers kostade. För det hade han minsann hittat en likadanbil som min å gett. På riktigt! Jag är inte korkad ;) må vara att han tänkt göra om en redan speciell bil. Men jag bedriver ingen välgörenhet och vet vad såna bilar som min faktiskt är värd. Så idag fick Pålle sin efterlängtade försoningsgåva. Vi ska ju va gifta ett tag till :) så det blev en Rudolf kostym! Så jävla sexigt så jag smäller av! Haha.

Åh min gud! Jag köpte mej en solbränna på burk innan! Nu är jag peelad å klar för en snabbvisit till Turkiet imorgon :D Woop woop bitches, puss å sånt! <3

Ovido - Quiz & Flashcards