Alla inlägg den 3 juli 2014

Av evilstone - 3 juli 2014 22:36

Såja! En vecka sen sist å jag har hunnit fylla 20, IGEN :) Eller okej, 25 då :) haha

Inte mått värst prima heller, varken ryggen eller magen. Börjar dock rätta till sej igen! Och jag är på jakt efter en ny säng! Aaah, va ska man ha? Ja vill ha en sån hög å fin säng som Pernilla o Jonas har! Den ser sååå mysig ut!
Har shoppat lite också. Kläder då allså. Å frappat såklart.

Just för tillfället är jag SÅ trött och ovän med mitt hår! Jag veeet det är jättefiiiint, megatjockt och fett långt. Men seriöst, vet ni hur lång tid det tar att tvätta? För att inte tala om BORSTA? Klämma det i bildörren, rutan, sätta sej på det, fastnar i byxorna, fickorna? Aaah jag har SÅN beslutsångest! :/ ska jag klippa det så åker det av, rejält. Pallar inte gå till frissan å bara ta 1cm å betala 400 spänn å ändå få höra "asså det hade inte behövts". Jag vill sälja det! Eller skänka till nån cancerfond. Men hittar dåligt nån som sysslar med sånt. Suck.

Har också blivit stoppad i en poliskontroll för första gången i mitt liv! Haft körkort i 8 år å asrädd för poliser pga nåt helt annat men ändå. Sist jag körde förbi en kontroll hoppade hjärtat så fort att jag inte fick luft, när jag var förbi höll jag på att svimma..
Men se, det gick hur bra som helst! Å han va snygg, rolig o trevlig och skrattar väl ännu åt hur korkad jag är xD inte nog med att ja va nervös, jag kunde inte blåsa i maskinen heller HAHA xD 4e gången gjorde han det med mej som barnmorskor på förlossningen typ. Å då gick det bra :D han skratta gott å va helnöjd med mej såklart ;)

Ovido - Quiz & Flashcards