Alla inlägg den 17 juli 2014

Av evilstone - 17 juli 2014 01:41

Alltså. Idag klippte jag av mej typ halva mitt hår. Ingen trodde på mej. Men jag var uppriktigt trött på det. Min frisör frågade 4 ggr om jag var riktigt säker. Å jag sa JA högre med ett leende varje gång.
Det kändes som varje klipp lättade ett halvkilo! Dom frågade om jag ofta hade ont i huvudet å så. Jo, det har jag ju, men vad hat det med saken å göra tyckte jag. Det var inte så konstigt med tanke på allt mitt hår. Så långt och så tjockt o dessutom allt som oftast uppsatt i en boll. Nåja! Så nu sparar jag både pengar på schampo o balsam OCH värktabletter hoppas jag :D

Jag trodde jag skulle bli bölig när jag insåg att allt mitt hår va borta. Icke. Jag har aldrig vart så glad hos frissan tror jag. Jag blir alltid nöjd för hon är bäst, men idag var bästa dagen där ever! Jag ångrar ingenting! Å vill ja så har ja lia långt nästa sommar igen liksom. Men jag trivs bättre nu. Ja har inte ens provat sätta upp det ännu. Det behövs liksom inte :)

Nåja, slut tjatat om mitt jävla hår ;)

igår, då va ja på konsert för första gången EVER. Å det va Timbuktu&Damn!!! Fatta asballt det va! Vilken lirare. Han kan konsten att sprida glädje och energi alltså. Oförglömlig kväll. Sen blev det trams till småtimmarna, var hemma vid 4 xD å så satans uppskruvad o övertrött så ja kunde ju inte somna. Gissa om ja va zoombie när ja kom till frissan xD men fett värt alltså :D förstår iof inte vad jag gör uppe fortfarande.. har litta problem med det där sovandet. Tänkte ändå innan att ja skulle ta en powernap men nä ja ville somna i tid ikväll så jag sket i det. joooviiiiiisst, ärthjärna, kunde liasåväl gjort det.

Har åtminstonne vart ute å luftat Pålle. Han står ju mest nuförtiden. För han är pinsam att köra med. Någon har kört sönder drivknuten å hjullagret å bärarmen fattas nån bussning så han låter icke så fräckt xD så det blir lillpålle när det är ljust ;) skönt, man kan va litta anonym! Bara DET liksom! :P what a feeling ;)

så. Har allt utom drivknut till Pålle. Har tillomä fixat toning som äntligen ska på! Tog bara 5.5 år xD ska in å köpa baslåda med slutsteg oxå sen jävlar kan vi ragga när det är ljust igen :)



Ovido - Quiz & Flashcards