Alla inlägg den 30 juli 2014

Av evilstone - 30 juli 2014 20:34

What the fuuuuck asså! Somnade vid 3 inatt. Vaknar å kollar klockan. Hon va ju bara 7. Blev så trött av de att ja somnade igen xD å när ja vakna igen vid 10 så e de fanimig REGN. Fattar ni?! Hallå, ja skulle för faan sola! Jävla skit. Men jag fick kaffebesök istället :) det var möd trevligare. 2 kannor kaffe, litta dooodiiis å möd skitsnack :)

Ska jag va ärlig har jag legat på soffan efter det haha! Kollat på onödiga program som I found my gown, Trinny o Susanna stylar om osv. Rastlös som få är jag. Saknar min vovve. Men gud så skönt det är ändå att komma hemifrån :) tänk sen när jag blir stor och kan flytta hemifrån! Å få köpa min egna goooown yaaal ;)

Nä torrt på kaffefronten nu. Dax för ny kanna! Å btw, jag har ännu inte klantat mej idag! Dan är förvisso inte slut än :p

Ovido - Quiz & Flashcards