Alla inlägg den 29 juli 2014

Av evilstone - 29 juli 2014 21:16

Härligt värre med lite semester! Lugnt, skönt, rastlöst, ensamt, bara jag. Precis vad jag behöver!

Idag har jag bara solat å badat :) å klantat mej. I vanlig ordning, varför bryta en tradition ;) fick ett samtal från en vän, å fick myror i benen. Så tänkte passa på å rensa poolen samtidigt. Haa haa.. mobilen i ena näven å "håven" i andra. Gick lugnt runt poolen å fiska på med skit, plötsligt blev det trångt o jag snubblar till å höll på att plunsa i med mobil å allt xD att jag inte sket ner mej allså! :p

Sen skulle jag iväg å handla. Förvirrad som vanligt Glömmer jag såklart cigaretter. Å hon i kassan bara ja allså det finns i en maskin i affären. Suck. Packa varorna å ställde hos hon å gick in igen. Hon scannar kvittot å ja tar fram pengar. Hon bara " asså ja får ha din legitimation" ja bara men ja har pengarna här?! "Visa ditt leg är du snäll" eeh jaha, visst. Duuude va hon blev typ rööööd xD haha. Jaja. Jag ska börja fråga hädanefter hur gammal dom tror jag är innan dom får mitt leg. Mest för att ta den där egoboosten till en ny nivå ;) men gränsen går fan när ja får visa leg för redbull. Iiinte okej! :p


Nu ska jag hälla upp en jättekaffe till å slänga mej på soffan ;) puss o kram

Ovido - Quiz & Flashcards