Alla inlägg den 1 augusti 2014

Av evilstone - 1 augusti 2014 23:59

Å nej. Jag pratar inte kaffe. Vi snackar... FRAPPE!!! Dude. Jag har nog inte druckit det sen 2v! Tyckte allt jag var värd det idag.

Enzo blev så jävla glad å se mej när jag kom hem! Maygadd <3 bad syrran släppa ut han för säkerhets skull. Jag fick på fan också för jag vatt iväg utan han haha! Hade mina jättetrasiga jeans på mej. Det var dumt xD han hoppade upp å puttade mej på låret så speedad han var! Haha så jag fick 2 fina klösmärken :) men sen fick jag bara pussar å kramar <3 han har i princip inte lämnat mej 2 sekunder :)

Min mage är fan skum! Åt middag innan. Spagetti å köttfärssås. Mmmm! Tog 15 min. Sen låter min mage som när man drar proppen i badkaret/diskhon. Ni vet sista slurpen där. SÅ lät min mage! Satt med datorn i knät å kastar upp den i famnen på syrran å får springa runt hela huset (ja vi har bara ETT skithus. På ovanvåningen dessutom) mina små ben upp för trappan.. å ja. Så small det. I rättan tid om vi säger så :) det var den middagen. Snacka matsmältning deluxe! Å sura uppstötningar har jag. Så. Tål jag inte ketchup heller antagligen. Fine. Åkte iaf ner till coop å köpte proviva, kvarg o mer skithuspapper fall i fall xD nu är jag bara hungrig. Men frappen får duga å sen blire kvarg å müssli imorgon när jag vaknat :)

Ovido - Quiz & Flashcards