Alla inlägg den 27 augusti 2014

Av evilstone - 27 augusti 2014 23:09

Woohoo. Jag glömde fotta tomatjävlen, gör ett nytt försök imorgon :)

Sitter här i mina grymt snyggsköna mjukisar å provar på grönt te xD har även kollat PH såklart! Kan säga att första koppen med nåt jävla grönt rävapiss va ingen hit.. nu provar jag grönt chai! Helt okej! :) trött på att dricka vatten å kaffe bara, har även varierat vannet med citron eller gurkskivor. Fett gott å fräscht :)

Av evilstone - 27 augusti 2014 00:03

Idag har jag tagit en soft dag. Chillat i trädgården å rensat/slängt vissna blommor, gett några en sista chans med kärlek, kollat mina flerfärgade morötter, försökt reda ut min madderfakking muterade tomatplanta jag inte ens planterat själv xD jag har sått och planterat själv. Men denna bara ploppa upp från ingenstans och är typ stor som halva Pålle (inte redit men den e gigantisk!) Jag fattar inte hur fan det är möjligt när dom jag själv satt är mindre än en blomma man köper på coop! Ska fotta fanskapet imorgon! :p

Igår blev en "hård" dag :) satan va apostlahästarna di trava! Duude. Sista rundan på 3.5km intervalla jag med joggning! Allså, jag hade behövt en syrgastub xD men det var roligt när jag kunde andas igen ;) sikta in mej på "här vid trädet börjar ja å slutar där vid stenen" sen gick jag till jag kunde andas igen å sen på't igen! Märker en enorm skillnad på flåset redan efter bara 1.5 vecka! Men gött å känna svitten lacka, röven ömmar, vaderna å låren ska vi inte prata om xD har tagit en screenare från igår så ni får se min PT :)

Passade på att ta litta bilder när jag tog en omväg runt sjön på rundan! Där är sååå mysigt! Å jag bara älskar den där gran/talljävlen. Under där. Najs :)

Ovido - Quiz & Flashcards