Alla inlägg den 8 augusti 2014

Av evilstone - 8 augusti 2014 01:26

Kan inte sova. Ovanligt :) Har ont i min mage, eller inte ont faktiskt. Mer knas! Sedan i förrgår (tisdag) har jag bara ätit 2 frallor o litta godis igår. Typ. Tog 3 råa korvar innan också, med litta senap. Vet ju för faaan inte vad jag kan äta! Provar from idag torsdag att köra laktosfritt, se om det hjälper något. Nästa vecka blir det gluten fritt osv. 

Men seriöst. Vad är laktosfritt? Köper laktosfri mjölk, för det har jag ju i kaffet. Allt detta juxande istället för att få ta några prover på vc. Jag har ju redan gjort alla andra tester å ultraljud. Ibland blir man bara så trött. Speciellt som jag, som ALDRIG går till doktorn. Varför gå dit för en fis på tvären lixom. Så tror man att man kanske får hjälp när man väl behöver om man inte är till belastning annars. HA! Eller hur, dumme fan...


Denna veckan har annars bara gått i shoppingens tecken :D blev mer i tisdags haha xD nu behöver jag bara byxor och litta skor så är jag nöjd, ett tag ;) har ju redan shoppat ny väska, nya jackor, tröjor, massa smycken och underkläder :D 


Nä, surfa runt å kolla inspiration till litta fler tatueringar! Måste ha en ny! foten, halsen, underarmen eller nyckelbenen? DET är frågan :)

Ovido - Quiz & Flashcards