Alla inlägg den 24 augusti 2014

Av evilstone - 24 augusti 2014 23:07

Yooo!

Allså, jag är SÅ nöjd med min fitbit! Den har blivit mitt nya beroende, min hjärtevän, soulmate, whatevaah. Jag älskar den! Rätt så nära exakt är den med. Å jag har ju problem med sömnen. Ganska najs att man kan se det med! O inatt var första natten jag fick ut 99% av min sömn! Gött, bara vart rastlös totalt 9 min, 8ggr! Sweet :D å det känns i kroppen att man fått vila :)


Har lagt om min kost med, typ lchf! Fast jag äter knäckemacka, det är det enda "bröd" jag äter. Ingen pasta, potatis ris eller socker osv. Jag är nöjd. Man kan äta sig mätt, må bra och ändå händer det grejor! Inga stora, men det händer! Å det räcker :) Jag äter inte ens 1000 kalorier om dagen, ändå är jag aldrig hungrig, jag äter 3-4ggr om dagen! Hejja mej :D Hoppas motivationen håller i sig och kämparglädjen! Var fan pissed idag, ska det ALDRIG sluta regna liksom? Jag vill mina 5 lampor ska lysa! Jodå, det sluta, sprack upp o jag gav mej ut, 1,6km hemifrån öppnar sej himlen xD DET mina vänner, det är min vanliga tur haha. Men jag fortsatte. Blötare än en sur katt när jag kom hem, men mina lampor lös så fint sen å armbandet gick amok med sina vibrationer som berättar att jag nåt mitt mål för dagen. Ibland händer det man får en medalj med! 



Ovido - Quiz & Flashcards