Alla inlägg under mars 2013

Av evilstone - 9 mars 2013 21:45

Lördag idag. Har jobbat idag. Men vilket jävla väder! Va! Solen har skinit hela dan. Men skenet bedrar.. satan vad det har blåst! Inte okej.

När jag kom hem drack jag lite kaffe sen tog jag mitt daim choklad å en flaska vatten å la mig på soffan för ett farmen maraton :) gooott å bara slappa ibland. Inte ofta man får ro till det. Fullt ös överallt hela tiden!

Nu tänkte jag skämma bort mig själv å måla naglar :)

Av evilstone - 8 mars 2013 11:41

Ja gud vad denna vintern har kännts låååång å seg. Säkert bara för vi inte hade någon direkt sommar. MEN i början på veckan hittade jag wn snösroppe på gräsmattan. Dagen efter hittaee jag TVÅ krokusar :D
Ska bli spännande å se vad mer som är på väg upp :) så nu känns våren inte allt för långt borta! Skönt :) så en månad till kan man väl räkna tror ja sen jävlar :D

Å jag fick sovmorgon idag! Slocknade halv 12 igår. Ofta liksom?! Vaknar 8:50 blev trött bara av att se det å vaknade pigg som fan lite över 10 :) gott!

Solen skiner. Life is good :)

Av evilstone - 7 mars 2013 21:23

Ja, förra veckan va massa jobb, hjälpa farmor handla å baka. Lillebror blev 6år å skulle firas. Farmor fylla 74 å skulle firas. Åsså massa annat klabb som inte hör hemma här. Sen på lördagen va det jobb å releaseparty.
Kan säga att jag var INTE tuff i söndags ;) haha men kul var det! Tack bästa bitchen <3

Sen har det vart jobb hela veckan här ådär :) å i tisdags skulle farfar fyllt 80 <3 så blev myskväll hos farmor å prata gammla minnen <3

Kom i säng på tok försent inatt å skulle upp tidigt på möte. Var sådär pigg imorse ;) haha! Sista sovmorgonen imorgon. Hoppas få sova lite :) åh! I tisdags kväll kom ju äntligen min extra vovve! :D jäklar så glad han blev lilla pyret :) ska mysa extra mycket tills imorgon. Sen åker han :/

Jo.. jag skadade mig litegrann i tisdags kväll med. Fick en lastpall över vaden.. FYFAN säger jag bara. Liiide bölebengt! Gör fortfarande ont men nu kan ja ha vanliga håsor å gå iaf :)

Tjiing!

Av evilstone - 1 mars 2013 22:49

Ja. Vilken dag. Vilka veckor. Vad vore livet utan motgångar?


Allt löser sig. Det omöjliga tar bara lite längre tid. var det någon som sa till mig en gång. Och det är så jävla sant.

Ovido - Quiz & Flashcards