Direktlänk till inlägg 31 juli 2014

Hallåe Torsdag!

Av evilstone - 31 juli 2014 23:43

Vilken dag! Vaknade på heeelt fel sida. Mådde kasst å trodde nästan jag blitt magsjuk. Men se nä, tur var. Jag åt vindruvor igårkväll.. starkt jobbat! Bara å stryka det från matlistan.

Åsså va jag på riktigt tjockis humör. Ni vet, "jag har inget att ha på mej"

Men. Efter en kanna kaffe blev humöret genast litta bättre.

Åsså e de ju sista dagen på semestern! Åker hem imorgon. Trodde verkligen inte veckan skulle gå såhär fort.. men ska bli skönt å få komma hem å pussa på min bäääbis <3

Aeh, fyfan! Förflyttade mej från soffan ut här ute för å röka å dricka kaffe. Föreställ er doften av gödsel å fisk/hundandedräkt. Seriöst?! Som om det var nog. Skulle bada innan.. jag har verkligwn fobi för kryp. Åsså är där en muterad jävla skalbagge. Svart med gula ränder. Som kryper i taket ovanför badkaret. Letar upp fluesmällan å viftar nee han i badkaret. Å det klingar som om man släppt en facking sten istället i karet! Nåja. Spola ner kräket i toan. Lägger tillbaka smällan. Tappar upp vann å bubblor. Sätter på kaffe å går å pinkar. Vad svishar förbi mina fötter då?! Jo, en fet jävla spindel! Allvarligt! Åsså försvann han in under badkaret det lilla aset. Å ja hoppar å skriker som en galning!! Går iväg å lugnar mej å funderar på hur ja ska barrikera badrumsdörren å behöva åka hem i tshirt å trosor imorgon. Men när ja e tillbaka. Då tittar han fram! Jag får fatt i en sko å bara krossar han! Puuh. Tog mod till mig å tappa ut badvattnet iaf sen. Frågan e bara hur ja ska få väck liket? Dammsugarn kanske? Ja det får det bli. Han ligger ju framför vasken såklart. Usch!

Å nu kände jag mig iaktagen. Vad sitter på mitt armstöd här ute? Jo en limegrön jävla gräshoppa? Nåt gräshoppeaktigt va det iaf.. piiii!!!! Men jag löka ner han :) haha. Jag låter säkert som en mycket elak människa xD är det nån vegan som har invändningar, sluta läs då för faaan. Ni äter upp djurens mat, är det bättre?! Nej, tänkte väl det :)

Dagens höjdpunkter har varit fina lastbilar! Jag har nån fetish på det alltså. Diesel doften, gärna massa lampor, RAKRÖR å såklart en porrig chaufför så e det klart! Vattenplaning deluxe! Förvånar mig om där ens finns torra trosor i der samanhanget :P

Pålle. Jag o Pålle alltså. Vi kan konsten å dra till oss blickar :) jag kan bara inte låta bli xD exempelvis idag. Jag skulle från avfart motorväg ut på en stor väg. Där kom bil på stora vägen som skulle på motorvägen. Alltså hade jag väjningsplikt. Stod där så söt å grann. Å han svängde å börja titta xD det kunde gått mindre bra. Titta gärna på min fräcka bil. Men ge mig inte den egoboosten å glo på mej, då får ni skyll er själva xD är det inte grabbar som kör upp å spänner musklerna jämnsides så är det någon som kollar på allt annat utom vägen ;) det är DET som skär i mig när jag ska sälja han. Jag måste hitta nån ny å dela dessa momenten med :) alltså blir det ingen dussin bil för mej ;)

så dagen började med tjockisvarning, fulast i världen å sluta med snyggast i världen! Tjock kommer ja inte undan förrän ja ger mig på min crosstrainer jag köpte i julas som aldrig fått jobba xD rund är också en form och jag är snygg ändå. Nån gång blir jag om möjligt snyggare när handtagen dratt sin kos :) Nu ska jag slänga mej på soffan! Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evilstone - 24 februari 2015 14:46


Glömde berätta att jag var på ica igår. Där träffade jag min blivande man! Jag vet han tänkte samma. Annars om jag ser han fler gånger ska jag fråga var han köper den fina rougen xD nä men allvarligt. Aldrig sett människan förr haha! Jag vet vad "han...

Av evilstone - 17 februari 2015 01:06

Det är sällan jag ber om något. Jag skulle önska där stod ett välkylt helrör, ett flak redbull och jordgubbar och choklad på mitt rum när jag kommer upp om en stund. Frillan hänger redan på trekvart och pyjamasen är på. Tack på förhand. Fuck off.  ...

Av evilstone - 13 februari 2015 01:14

Omg vad det fakking KLIAR på mej! Jag blir GALEN!    Folk måtte tro jag har löss, skabb och annan ohyra så som jag fnattar mej xD MEN det har jag alltså IKKE :)   Sitter här och smuttar på min c-vitamin, blåbär.. känner hur nästa förkylning tänke...

Av evilstone - 4 februari 2015 02:45


Tja! Klockan är mycket. Kan inte sova! Mycket som snurrar i huvudet. Har haft ff ikväll. Eller kanske pf. Pappafritt haha xD så har rockat loss här hemma å lagat ASgod mat! Säger bara OMG! Hade jag haft en dejt till den middan hade han friat direkt!...

Av evilstone - 3 februari 2015 01:46

I fredags gick där upp ett ljus för mig. Jag hade sån lust att berätta för HELASTE världen att jag vet vad som är fel på mej (ja, angående kärlek alltså)! HAHA xD för annars är där inget fel på mig ska ni veta! Förutom att jag ser ut som ett jävla ...

Ovido - Quiz & Flashcards