Direktlänk till inlägg 9 augusti 2014

Kass!

Av evilstone - 9 augusti 2014 15:41

Duuude. Vilken smärta jag hade igår. Den gick icke av för hackor. Var stundtals helt kallsvettig när det var som värst. Ringde 1177 igårkväll för pappa trodde det var njursten. Det trodde dom också, men som vanligt fick jag ju fatt i en sävlig jävel. Man tappar ju sugen och orken att ens be om hjälp! När ja skulle lägga mej hade ja as ont. Tänkte att kan jag inte somna får jag väcka farsan å så får det bli morfinparty eller liknande på playa del lasarettet hbg. Men jag somnade. Å gud va trött jag är idag! Det måtte tära fruktansvärt på kropp o energi att ha så ont alltså. Kände inget imorse mer än att jag haft ont. Allså typ träningsvärk eller hur man ska förklara. Sen började det smått igen fast mer bak. Igår var det i sidan å bak i ryggen. Dom sa till mig igår att inte äta värktabletter fall i fall. Men ja började även få migrän så det blev en pilla ändå, har ju annat å göra än å pipa. Men när jag kommer hem blir det nog en tupplur, känner mig helt av banan idag!

 
 
Dessie - en hjärrtebarnsmamma

Dessie - en hjärrtebarnsmamma

10 augusti 2014 10:47

Från en som vet hur det är att ha konstant värk & njursten... ÅK IN! När det gör sådär äckelont att du bara vill grina, åk in!
Kramar <3

http://blogg.loppi.se/dessie

evilstone

10 augusti 2014 14:22

Ja, men så känner man sig så jävla lökig. För det slutar ju efter en stund igen. Å sitta där på akuten å bli misstrodd för att man inte har ont just då. Är iofs öm å hård där bak njuren sitter. Der blir antingen vc eller akuten om det inte ger sig. Tack Dessie! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evilstone - 24 februari 2015 14:46


Glömde berätta att jag var på ica igår. Där träffade jag min blivande man! Jag vet han tänkte samma. Annars om jag ser han fler gånger ska jag fråga var han köper den fina rougen xD nä men allvarligt. Aldrig sett människan förr haha! Jag vet vad "han...

Av evilstone - 17 februari 2015 01:06

Det är sällan jag ber om något. Jag skulle önska där stod ett välkylt helrör, ett flak redbull och jordgubbar och choklad på mitt rum när jag kommer upp om en stund. Frillan hänger redan på trekvart och pyjamasen är på. Tack på förhand. Fuck off.  ...

Av evilstone - 13 februari 2015 01:14

Omg vad det fakking KLIAR på mej! Jag blir GALEN!    Folk måtte tro jag har löss, skabb och annan ohyra så som jag fnattar mej xD MEN det har jag alltså IKKE :)   Sitter här och smuttar på min c-vitamin, blåbär.. känner hur nästa förkylning tänke...

Av evilstone - 4 februari 2015 02:45


Tja! Klockan är mycket. Kan inte sova! Mycket som snurrar i huvudet. Har haft ff ikväll. Eller kanske pf. Pappafritt haha xD så har rockat loss här hemma å lagat ASgod mat! Säger bara OMG! Hade jag haft en dejt till den middan hade han friat direkt!...

Av evilstone - 3 februari 2015 01:46

I fredags gick där upp ett ljus för mig. Jag hade sån lust att berätta för HELASTE världen att jag vet vad som är fel på mej (ja, angående kärlek alltså)! HAHA xD för annars är där inget fel på mig ska ni veta! Förutom att jag ser ut som ett jävla ...

Ovido - Quiz & Flashcards